Venlonaer schreef:Wat heeft die maat van je trouwens voor een rapeface![]()
haha opzich op die foto! maar zijn actuele status was vooral gefrustreerd
Venlonaer schreef:Wat heeft die maat van je trouwens voor een rapeface![]()
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
haha ja dit was even voor de show! moet nog even een malossi naaldlagertje kopen dat is denk ik wel nodig haha!Waar heb jij die ontzichtbare voetpakkingen gekocht?!
Lekkere cilindertjes zijn het, heb zelf ook met roze top gereden!
Wel even je zuiger en zilinderwand goed dik insmeren met 2 takt olie, dat vind hij lekker met het eerste keer starten!, want zonder 2t olie cilinder monteren, en dan lopen kicken en rennen, daar word die niet beter op! En goed smeren vind hij lekker bij het inrijden!
ja mij lijkt het er wel vet uitzien! en ik moet natuurlijk wel gewoon voorlicht hebbenVenlonaer schreef:Leuk hoor, maar weet je zeker dat je die koplamp van een Derbi doet?
Vind dat 'm echt verpesten.
Pak anders iets van acerbis of polisport oid
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
ahh ja nu snap ik wat je bedoeld! ik wacht het even af tot het verder afgebouwd is. binnenkort begin ik aan het ''rollende frame''Venlonaer schreef:Acerbis en Polisport hebben dus ook koplampunits, dat bedoel ik
Venlonaer schreef:Kan je eens een foto maken van die borging?
Ik kan natuurlijk zelf wat beunen met een stukje staal maar ben benieuwd wat ze in huis hebben, of is't gewoon een stukje draad?
Want dat heb ik ook al gezien... gaatje in koppelingshevel arm en dan aan een blokbout
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
Hoeveel lagen heb jij gespoten? Heb je het goed schoongemaakt?Frenk schreef:Ik vind plastidip helemaal niks, het laat snel los als je ertegenaan komt, krassen zijn heeel duidelijk te zien, en als het eraf moet ben je heel lang aan het pulken.
Voor tijdelijk en snel is het wel mooi spul aangesien je bijna niet hoeft voor te werken