Derbi Senda X-treme Black 2008

Show hier je tweewieler.
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Derbi Senda X-treme Black 2008

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Hallo! :happy:
Ik zal me even voorstellen aangezien ik niet zo bekend ben hiero. Ik ben T-Jay, 17 jaar en woon in Den Helder. Mijn brommer geschiedenis is niet echt om naar huis toe te schrijven. Ik wilde nooit een brommer en zou door sparen voor een auto. En een paar maanden voor mijn 16e verjaardag heb ik de plannen helemaal omgegooid. Ik wilde toch een schakelbrommer en die crossers trokken me steeds meer aan. Dus bij een Orion dealer gekeken en vond het helemaal fantastisch. Uiteindelijk heb ik toch voor het merk Derbi gekozen omdat het toch chinees is.. Omdat ik niet langer kon wachten en toch een opknapper wilde, heb ik een Derbi Senda R 2000 (voor het eerst op de weg gelaten sinds 2005) voor €600 gekocht en daar moest nog aardig wat aan gebeuren.

Afbeelding
- Kickstarter gemonteerd, zat er niet op :shock:
- Elektra nagekeken
- Frame laten stralen en coaten
- Uiterlijk een make-over gegeven

Op me verjaardag gelijk me theorie gehaald en niet veel later me praktijk. Na 2 maanden rijden ging me ontsteking kapot en bleek ik ook een nieuw carterhelft nodig te hebben. Jammer genoeg hadden ze niet meer de originele carterhelft liggen maar allemaal gedaan en begon aardig in de papieren te lopen. Kon ik eindelijk weer rijden stond oom agent me sneaky achter een huisje op te wachten en ging in de achtervolging. Op de rollerbank kwam hij niet lekker in toeren maar maakte veelste veel geluid (nog nooit eerder wat van gehoord door een agent). Uiteindelijk papieren moeten inleven en later voor €200 verkocht met de tnt kappen er op (dat dan weer wel :D ). 1 Grote ramp dus..

Afbeelding
Afbeelding
Kapje van het voorlicht is nog rood omdat ik daar nog mee reed toen ik de tnt kappen er op had zitten

Een vriend van me eindelijk over gehaald om ook een senda te kopen en toen begon het toch bij mij te kriebelen. Hij een SM X-treme 2007 Blue en ik niks.. Leek mij wel leuk als we ongeveer het zelfde hadden dus ik voor de zwarte versie gegaan en een jaartje jonger (A) Ik wilde deze x niet iets hebben waar ik zelf nog aan moest gaan beunen. Het moest gwn goed onderhouden zijn. Jammer genoeg heb ik geen foto's kort na de aanschaf maar ik schrok me kapot toen ik naar de uitlaat keek. Die was echt door en door geroest, en der zat 1 kleine lek net na het uitlaat spruitstuk. Afbeelding

De bovenkanten van de grijze voorvork zien er ook niet al te best uit maar volgens mij hebben alle senda's dat van dit type en rond dat jaar want me maat heeft het ook. Maar je merkt wel dat het nu snel gaat met al dat zout van de kust.
Afbeelding

Paar maandjes later net terug van vakantie, ben ik uit de bocht gevlogen met als resultaat alleen wat wonden en schrammen en schuifschade. Dat vond ik het ergst ik bedoel.. Wonden en schrammen? Who care's... Afbeelding
Sticker was een idee van de vorige eigenaar.. Ben bang dat wanneer ik hem weghaal het een lelijke plek achterlaat
Afbeelding
Komen nog 2 foto's

Toen ik van me werk naar huis reed, reed het niet echt bepaalt lekker en het leek of de band zijn eigen weg zocht. Toen ik thuis was bleek ik een lekke band te hebben omdat er een spijker in zat van 10cm. Volgende dag me pa gebeld en die zei dat ik maar eventjes langs zijn werk moest komen en dan zouden we het daar fixen.
Afbeelding
Altijd makkelijk zo'n kraan die 2ton kan tillen :happy:
Weet niet of het aan onze handigheid lag maar we kregen die band er niet af. Dus langs een auto dealer geweest en hem daar maar eventjes met de machine er af gehaald. Altijd makkelijk connecties (A)

Toen maar eens me uitlaat mat zwart gespoten want ik kon het niet meer aanzien. Deed het iets te dik met als gevolg dat wanneer ik de volgende dag stil stond na een lange rit, ik midden in de rook zat. Ik schrok me kapot, ik dacht dat die verbrande lucht kwam van de McDonalds waar ik hem neerzette. Hoe heb ik dat kunne denken :sad: :D

Ook nog de Howto gebruikt voor een opknapbeurt van je remschijven :thumbup: Je ziet het niet zo goed als bij de grote remschijven maar vind het wel geslaagd. De voor remschijf moet alleen nog, dit was eventjes om te kijken hoe het staat.
Afbeelding
Afbeelding
Maar nu ik dit gedaan heb, krijg ik alleen maar nog meer zin om me remklauwen ook te doen. Want die zien er nou ook niet al te best meer uit :problem:

Ik was aan het kijken voor een nieuwe originele uitlaat (sorry teveel politie rond school, aangezien dat buren zijn van school :evil: ) op het forum en kwam er 1 tegen incl demper. Hij ziet er zo goed als nieuw uit alleen dat is hij niet, want wanneer je de demper op zijn kop hield vielen de blaadjes roest er zo uit. Maar hij ziet er super strak uit en en zit goed in de verf en daar gaat het mij om.
Afbeelding
Ik kon er ook 2 spiegels en 2 reflectoren bij krijgen voor een redelijke prijs, die 2 had ik tenslotte ook nodig wil ik schade vrij gaan rijden.. De credits gaan naar royvi, tnx man! ;) Moet alleen nog een nieuw voorspatbord hebben, een remhevel, een koppelingshevel, en nieuwe Domino's handvaten dus wanneer iemand wat heeft wat er mooi en strak uit ziet.. Geef me dan ff een PB! 8-)

Maar ik weet niet of jullie met me mee denken maar, ik heb nu nog 1 demper over.. Hmm wat zal ik daar eens mee gaan doen? Lastige vraag haha! :wub: Twinpipe :wub: Het zijn dan wel 2 originele dempers maar toch! Wie weet komen er straks nog wel wat sportievere dempers op. Eerst die nieuwe uitlaat er maar is op. Dus staat nog wel op de planning.

Aangezien school voor mij volgende week weer begint en ze nu al druk bezig zijn met rollerbanken ga ik morgen de nieuwe uitlaat er op zetten en hem opnieuw afstellen met een maat van mij. Dat afstellen heb ik nog nooit gedaan en ze zeggen dat je er een "feeling" voor moet hebben dus dan maar met een maat erbij die er aardig wat ervaring in heeft. Nou probeerde ik vandaag al me oude uitlaat er af te halen maar de inbusjes rond me demper zijn verroest en rond. Kruipolie had geen effect en en ze er uit draaien met de waterpomptang liep ook slecht af, je kneep ze fijn. Was al helemaal chagrijnig natuurlijk, dus me vader aan het werk gezet met de slijptol :lol: Ik had er geen zin meer in. Je de restanten van de inbusjes er zo uitdraaien nadat de flens van de demper was. Easy doesn't it.
Afbeelding
Afbeelding

Toen was het tijd voor FUN en iedereen in de buurt eens goed wakker te schudden. Ik wilde er nog mee door de straat rijden maar liet me pa niet toe :| Filmpje volgt nog!

Nu de voorste inbusjes nog zeg, dat was nog meer Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk. Die waren ook door namelijk. De rechter kwam al snel er uit maar de linker niet. Je had niet lekker de ruimte en kon niet genoeg kracht zetten op het inbusje om genoeg grip te hebben dus maar uitgeboord.
Afbeelding


Update 19-12-11
Eindelijk na 3,5 maand me brommer terug. Toen ik hem kon ophalen herkende ik hem haast niet meer.. Uiteindelijk viel de schade nog mee en was het maar €320. Er kwamen nog meer kosten bij voor mij omdat ik een nieuwe achterband nodig had en hem opnieuw heb laten afstellen op 65km/ph en een andere tandwiel. Ik kan nu een wheelie trekken :happy: Schrok er zelf van toen ik het ff voor de lol ging proberen :emo: Dus dat wordt oefenen. Heb gelijk een paar onderdelen besteld die ik al een tijdje wilde!

Afbeelding
Afbeelding

De laatste week heb ik ook wat tijd besteed aan me 2e demper zodat me pa en ik in de vakantie de twinpipe er op kunnen zetten. Heb eerst geschuurd tot korrel800 en hem daarna gepareld. Daarna langs de polijstmachine gehaald, achteraf misschien toch na het parelen door kunnen schuren tot korrel1200 :think: Vorige eigenaar is flink met de slijptol op de demper bezig geweest merkte ik toen ik de verf er afhaalde. Zal vanmiddag ff de foto's er opzetten van het before and after :happy:

Al een tijdje niks meer van me laten horen omdat ik het nogal druk had met toetsweek en practica. Maar alsnog:
Before
Afbeelding
Na het parelen
Afbeelding
After

Afbeelding

Ook gelijk maar even een bevestiging gemaakt en kijken hoe het er uitziet :happy: Kon het niet laten (A) 28 Januari heb ik pas weer een hele zaterdag vrij om er aan te kunnen werken dus dan is de tailpipe af! :wub: Maar hier dus even een sneakpreview!
Afbeelding


Inmiddels waren mijn bestellingen ook binnen gekomen! :dry:
Afbeelding

Bandjes er tussenuit gehaald en rood velglintje er op geplakt, had hem toch nog liggen. Ook eventjes met de banden marker in de weer geweest.
Afbeelding
Afbeelding


Nu de bandjes er toch tussenuit waren gelijk maar begonnen met de remklauwen te spuiten en de andere remschijf nog zwartspuiten.
Afbeelding
Met een leuke strip op de achtergrond haha!
Afbeelding

Daarna 2 daagjes er voor uitgetrokken voor het gaas achter de radkappen. Het lijkt op de foto wel heel erg roze, maar is meer tussen roze en rood in. Nog niet helemaal mijn kleur dus wordt nog gespoten. Maar voor voorlopig vind ik het goed genoeg.
Afbeelding

Ondertussen nog een paar feuwteus geschoten van het resultaat tot nu toe.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op school wat foto's genomen met een maat van me. Voor sommige wel bekend terrein dit.
Afbeelding

Senda vs. GPR
Afbeelding
Afbeelding


Later nog wezen meten voor het kentekenplaatje.
Afbeelding


19-1-2012
Vandaag tussen de regenbuien door maar weer ff snel in de was gezet, hij was er aan toe. Shinezz :happy:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
O hello there :D
Afbeelding

Update 30-01-12
Afbeelding
Afbeelding
Afgelopen weekend bezig geweest met de uitlaat. Alleen per ongeluk gemaakt op de uitlaat zonder prop Vond die powerband al zo lekker gaan Jammer genoeg moet dat dus nog verbeterd worden.

Met de uitlaat was het niet helemaal goed gegaan. Had de uitlaat gepakt zonder prop... Na me toetsweek er maar even verder aan gaan. Maar me nieuwe achterlicht aansluiten en de taartschep is natuurlijk wel gelukt! Ondertussen wel ff gebruik gemaakt van het mooie weer!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Update 10-03-13
De brommer heeft een lange tijd stil gestaan wegens de aanschaf van een auto. Ondanks dat wilde kon ik het niet over me hart krijgen om hem te verkopen :roll: Maar het mooie weer nu en in het vooruitzicht doet wonderen :happy: !De laatste tijd weer aan me brommer gewerkt. Het project van een dubbele uitlaat is zo te zien inmiddels al 2 jaar oud en heb het van de week dan eindelijk af gemaakt. Zag echt op tegen schuren en polijsten destijds :problem:

Maar hier het resultaat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als je van dichtbij kijkt, is de ene uitlaat strakker als de andere. But hey, it's still shiny and looks awesome!

To-do list
- Voor tijdelijk de uitlaat zwart spuiten
- Nieuwe uitlaat er op zetten
- Remschijven spuiten
- Remklauwen rood spuiten
- Racegaas op de radkappen maken
- Velglintje er op plakken
- Achterlicht+RAW aansluiten
- Achterlicht+RAW goed onder me achterkapje plaatsen
- Twinpipe maken
- Frame+Achterbrug+blok laten stralen en coaten
- Benzine slang vervangen
- Blokje reviseren
Laatst gewijzigd door Bloody9angel op ma 10 mar 2014, 14:50, 19 keer totaal gewijzigd.
It ain't much if it ain't Dutch!
Gebruikersavatar
MHsteven
Pro tuner
Berichten: 576
Lid geworden op: di 17 mei 2011, 14:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme DRD Limited #verkocht
Seat Ibiza Cupra
Locatie: Ter Apel

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008

Ongelezen bericht door MHsteven »

Voorvork kan je opnieuw spuiten of polijsten, het is een kwaaltje van die 37mm paioli vorken
Derbi Sm Extreme DRD Limited
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008

Ongelezen bericht door Rikkert »

Ziet er leuk uit man
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

MHsteven schreef:Voorvork kan je opnieuw spuiten of polijsten, het is een kwaaltje van die 37mm paioli vorken
Jah daar zat ik ook aan te denken, alleen moet ik die poot helemaal uit elkaar halen. En dat zie ik dus niet zo zitten. Nog niet eerder gedaan dus weet niet wat ik moet verwachten. Wilde er eerst een carbon sticker er over heen plakken maar het is nu al voorbij de paioli sticker dus dan moet ik ook daar over heen gaan plakken en dat is geen gezicht..
It ain't much if it ain't Dutch!
Gebruikersavatar
harvik
Tuner
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 okt 2010, 00:06
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
Locatie: Eindhoven

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008

Ongelezen bericht door harvik »

jouw uitlaat is maar een beetje verroest :P
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Met al deze foto's had ik de uitlaat al gespoten ;)
It ain't much if it ain't Dutch!
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Help, onderaan 1e post!!

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Kan iemand mij eventjes helpen met de vraag betreft de handkappen?
It ain't much if it ain't Dutch!
luco
Pro tuner
Berichten: 608
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 19:20
Vervoersmiddel: derbi drd evo limited edition
Locatie: barneveld

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Help, onderaan 1e post!!

Ongelezen bericht door luco »

of je stuur hun een mailtje, maar ga meestal over de binnen diameter!
Afbeelding
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Help, onderaan 1e post!!

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Ongeluk gehad! :wall:
Vanwege het grote aantal rollerbank controlles had ik hem net afgevoerd en was hem nu aan het afstellen en moest dus 5km lang volgas rijden. Kwam een grote groep fietsers tegemoet rijden waarbij ik dacht zal ik afremmen want het kon nog wel eens gevaarlijk zijn die fietsers.. Maar ik dacht, ze gaan altijd op het laatste moment nog net voor je aan de kant dus komt wel goed. En op het moment dat ik er net aan kwam wilde iemand naast zijn vrienden gaan rijden :box: Reed 55km/ph en toen bijna frontaal. Hij van ze fiets af en stuurkrom, en ik aardige schuiver gemaakt. Krassen in de kappen, spiegel, achter knipperlicht, achterbrug, steppie krom, stuur krom, handvat beschadigd. Toen ik weer weg wilde rijden moest ik hem echt in zijn 1 duwen, daarna niet meer gehad.

Inmiddels is het al 3maanden terug omdat het erg lang duurde met de getuigenverklaring van de tegenpartij en de verzekering van de tegenpartij die familie niet kende.. Ondanks dat de fietser extra beschermd is en onder de 14 jaar is en moet het eigenlijk expres gedaan hebben is het uiteindelijk toch goed gekomen en betalen ze alles uit. Alleen op het schaderapport staan sommige dingen niet op, en staat een nieuw vsptbord voor €110! Bij Jos staat hij voor 40 :dry:

Hoe dan ook, nog steeds geen groenlicht gehad om hem te laten maken... Verlang inmiddels wel terug naar me brommer. Nog genoeg te doen!
It ain't much if it ain't Dutch!
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 19-12-11

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Yeah brommer terug!
It ain't much if it ain't Dutch!
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 19-12-11

Ongelezen bericht door Rikkert »

Mooi man!

Alles weer vers vernieuwd? of moet je dat zelf doen?
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 19-12-11

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Alles ververst behalve het stuur en een radkap. Stuur hadden ze niet op voorraad dus die wordt thuis gestuurd en de radkap is opgeknapt. Je ziet nog een paar lichte krassen. Maar valt over heen te kijken.
It ain't much if it ain't Dutch!
Gebruikersavatar
Dartiax
Tuner
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 11 sep 2011, 00:23
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 - Peugot 106 GTI
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 19-12-11

Ongelezen bericht door Dartiax »

Haha, buren inderdaad... -_- kzie hun parkeerplaatsje vanuit de schoolkantine :evil:

Was jij dat waar die ambulance bij moest? na dat plekje waar ze vaak staan met rollers ( halverwege langevliet )
Toch maar even navragen :p
Afbeelding
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 19-12-11

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Ja jammer genoeg wel... Nee gelukkig niet, dat was een hele goede vriend van me met zijn aprilia rx50. Hij heeft hem inmiddels ingeruild voor een rode rs50 carrera. Die van mij staat vaak naast die van hem op de parkeerplaats.
It ain't much if it ain't Dutch!
Gebruikersavatar
Dartiax
Tuner
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 11 sep 2011, 00:23
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 - Peugot 106 GTI
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 19-12-11

Ongelezen bericht door Dartiax »

Die maat van je woont dan als het goed is heel vlakbij mij! z'n rs50 staat altijd voor z'n huis met een Fiat punto ervoor als het goed is :P


OT: Ben benieuwd naar het eind resultaat ^^
Afbeelding
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Bloody9angel
Schakelrijder
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 22 mei 2011, 17:45
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2007
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 17-01-12

Ongelezen bericht door Bloody9angel »

Al een tijdje niks meer van me laten horen omdat ik het nogal druk had met toetsweek en practica. Maar alsnog:
Before
Afbeelding
Na het parelen
Afbeelding
After

Afbeelding

Ook gelijk maar even een bevestiging gemaakt en kijken hoe het er uitziet :happy: Kon het niet laten (A) 28 Januari heb ik pas weer een hele zaterdag vrij om er aan te kunnen werken dus dan is de tailpipe af! :wub: Maar hier dus even een sneakpreview!
Afbeelding


Inmiddels waren mijn bestellingen ook binnen gekomen! :dry:
Afbeelding

Bandjes er tussenuit gehaald en rood velglintje er op geplakt, had hem toch nog liggen. Ook eventjes met de banden marker in de weer geweest.
Afbeelding
Afbeelding


Nu de bandjes er toch tussenuit waren gelijk maar begonnen met de remklauwen te spuiten en de andere remschijf nog zwartspuiten.
Afbeelding
Met een leuke strip op de achtergrond haha!
Afbeelding

Daarna 2 daagjes er voor uitgetrokken voor het gaas achter de radkappen. Het lijkt op de foto wel heel erg roze, maar is meer tussen roze en rood in. Nog niet helemaal mijn kleur dus wordt nog gespoten. Maar voor voorlopig vind ik het goed genoeg.
Afbeelding

Ondertussen nog een paar feuwteus geschoten van het resultaat tot nu toe.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op school wat foto's genomen met een maat van me. Voor sommige wel bekend terrein dit.
Afbeelding

Senda vs. GPR
Afbeelding
Afbeelding


Later nog wezen meten voor het kentekenplaatje.
Afbeelding

Ben ook bzg met een filmpje in elkaar aan het draaien met een maat zijn GoPro. Wordt awesome al zeg ik het zelf!

To-do list
- Voor tijdelijk de uitlaat zwart spuiten
- Nieuwe uitlaat er op zetten
- Remschijven spuiten
- Remklauwen rood spuiten
- Racegaas op de radkappen maken
- Velglintje er op plakken
- Twinpipe maken
- Achterbrug laten stralen en coaten
- Achterlicht+RAW aansluiten
- Blauwe neon aansluiten
It ain't much if it ain't Dutch!
Gebruikersavatar
Dartiax
Tuner
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 11 sep 2011, 00:23
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 - Peugot 106 GTI
Locatie: Den Helder

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 17-01-12

Ongelezen bericht door Dartiax »

Ik zie je altijd rijden ;P
Maar k zit dan op me fiets -.-

Ik kom dagelijk op Lyceum vanaf TOC ^^
Afbeelding
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 17-01-12

Ongelezen bericht door Rikkert »

Jouw brommer ziet er pico bello uit hoor! :mrgreen:
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gebruikersavatar
derbistarter
Pro tuner
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 09 jan 2012, 15:14
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing #85

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 17-01-12

Ongelezen bericht door derbistarter »

mooie brommert hoor :happy:
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Derbi Senda X-treme Black 2008 Update p1 17-01-12

Ongelezen bericht door Sander »

vind de handkappen en dat racegaas helemaal niets. verder is hij netjes!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Plaats reactie