ik zal me ff voorstellen, ik ben jens ben 17 jaar en ik kom uit t centrum van utrecht.
toen ik 14 was een zip type 3 voor 100 euro gekocht,

naar dit gemaakt :

best mooi geworden maar geen kont aan, leuk als je normaal fietst maargoed, toen had ik mn rijbewijs gehaald en heb ik mijn langverwachte derbi gekocht.
een extreme uit 2008 dus, met en verschrikkelijk verroeste uitlaat, kapotte toerenteller en liep nogal slecht. liep 60.

zo was die dus.
na 3 weken een nieuwe uitlaat gekocht en carburateur open gemaakt om een nieuwe sproeier in te hangen, zit er 94 in met een std uitlaat... en een twv van 14-52. maargoed afgesteld en zelfde twv gehouden. liep vrij lekker maar niet ideaal.
de winter overleefd, en hoe. die yasuni is helemaal verroest ondanks invetten. toen de winter voorbij was banden versleten voor en achter, remblokken voor en achter. wiellagers kapot. tandwielen versleten en nog wat leuke dingetjes. dus toen besloten de boel weer op te knappen.
2 nieuwe banden
velgenlint
4 remblokken
rode remklauwen
rood rad rooster
rode remschijven
bandenmarker
uitlaat zwart
nieuwe kettingset
gewone grote beurt.
dubbele demper
dus dit allemaal gedaan, kostte iets van 400 euro met van alles erbij
alleen de uitlaat moet nog.
maar dit is het resultaat

dubbele dempers, hangen nog niet helemaal recht.

gebroken achterbruglager, zitten al nieuwe in

vondst in ed schuur bij de buren bij ons in frankrijk, goedkoop over kunnen nemen
maserati biturbo:)

deze zomer met 2 maten op de brommer richting ons huis in frankrijk gaan rijden. met 2 derbi's en 1 beta ark. derbi was de zwakke schakel. andere derbi op de heenweg achterwiellagers kapot, op de terugweg ook hij een lekke band. ik had vrij weinig problemen. op de terugweg vloog mn tandwiel er 1x vanaf. 500m voor mn huis. beta ark helemaal geen problemen gehad. leuke ervaring, maar niet nog eens! totale reistijd heen: 15,5 uur. reistijd terugweg 11,5 uur

genoeg gelult

voorvork gespoten, WP stickers.
nee, t zijn idd niet van die grote die de rest van dit forum heeft, vond deze wel iets hebben

vsb ook gespoten.

nog een foto van de DD, zondag zo buigen dat ze hoger komen