Nick's Derbi drd evo [Mening/Tips??]

Show hier je tweewieler.
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Nick's Derbi drd evo [Mening/Tips??]

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Hallo,

Ik ben Nick kom uit Noord-brabant en ben 16 jaar.
In oktober heb ik mijn rijbewijs gehaald en heb een derbi drd evo limited edition uit 2010.

Setup:
alle begrenzers eruit en een yasuni cross hm uitlaat
twv: 14-52

Ben nog bezig met afstellen en moet nog een nieuwe voorband erop leggen en tandwielen + ketting.
Hier een foto van hoe die eruit zag toen ik hem kocht
Afbeelding

Zo ziet hij er op dit moment uit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik zal van de week wel goede foto's maken als ik hem gewassen heb.
Laat maar horen wat je ervan vindt.

De laatste niet zo veel meer aan mijn brommer gewerkt. Heb alleen een nieuwe voorband erop gelegd en mijn originele demper op mijn yasuni cross hm gemaakt hierdoor maakt die al een hoop minder herrie. Mijn kettingbeschermer heb ik zwart gespoten maar vind hem rood toch mooier dus dit ga ik weer terug veranderen.

Hier een paar foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update 14-4-14

Vandaag weer een keer tijd gehad om mijn brommer te wassen en foto's te maken. De ketting beschermer is rood en de kettinggeleider heb ik zwart gemaakt, dit vind ik er wel dik uitzien. Het is alleen jammer dat op de foto het rood verkleurt is want in het echt ziet het er veel strakker uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier heb ik er een gephotoshopt is niet helemaal perfect maar vind het best goed gelukt voor de eerste keer.

Afbeelding

Mijn plan is om ook nog een keer een pro voorspatbord en voorlicht erop te zetten net zoals JD van het forum, hierdoor krijgt hij naar mijn mening meer een supermotard uitstraling. Als je iets hebt liggen of weet waar ik die kan kopen laat het even weten.

Verder nog tips en je mening laat maar horen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
05-06-2014
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22-10-2014
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door D'n Achterkant op wo 22 okt 2014, 17:11, 6 keer totaal gewijzigd.
MikeDRD03
Pro tuner
Berichten: 595
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 00:34
Vervoersmiddel: Suzuki ltr 450 (sold)
Suzuki 85 (sold)
Ktm 125sx (sold)
Aprillia sr ( sold )
Tomos
Derbi drd 2003
Derbi drd pro
Locatie: hellevoetsluis

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door MikeDRD03 »

Mooi ding :thumbup:

Alleen dat ketting spatbord :sick: voor de rest top
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
James
Beginnende tuner
Berichten: 292
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 15:35

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door James »

Mooi derbi Nick ziet er nog goed :thumbup:
Waar in Noord-brabant woon je ongeveer ? Mischien woon je wel in de buurt :angel:

James
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Bedankt zelf vind ik de ketting beschermer wel mooi, heb ook nog niet veel mensen gezien die dit hebben. James ik woon vlakbij den Bosch
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door jony »

Ik zou je ketting beschermer zwart doen, je demper even ophangen en een strak kenteken houdertje. Voor de rest ziet hij er netjes uit. :thumbup:
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
jespo9
Derbi fan
Berichten: 90
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 16:05
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing 2009
Locatie: zeeland

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door jespo9 »

Doe je achterlicht eens wat hoger beunen. Verder wel mooi.
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

jony schreef:Ik zou je ketting beschermer zwart doen, je demper even ophangen en een strak kenteken houdertje. Voor de rest ziet hij er netjes uit. :thumbup:
Mijn demper hangt vast alleen ik vind hem laag hangen had hem liever recht onder mijn kap gehad. En mijn kenteken houder heb ik zelf gemaakt en moet deze nog een keer een nieuwe maken die wel zorgt dat mijn lamp onder mijn kap hangt maar had deze zo in elkaar gezet en nu weet ik de maten dus komt wel een keer goed :thumbup:

Ik ben ook bezig met mijn ketting beschermer zwart te maken en heb er een nieuwe ketting + tandwielen opgelegt. Nu moet ik nog mijn nieuwe voorband erop leggen.
James
Beginnende tuner
Berichten: 292
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 15:35

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door James »

D'n Achterkant schreef:Bedankt zelf vind ik de ketting beschermer wel mooi, heb ook nog niet veel mensen gezien die dit hebben. James ik woon vlakbij den Bosch
Ahh jammer voor mij dan, dat is namelijk 100km van mij vandaan :sad: nou mischien zie ik je ooit nog op een meeting dan, wie weet ;)
Gebruikersavatar
LogicDutch
Schakelrijder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 19 okt 2013, 23:34
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition 2009 [verkocht] Tomos quadro 25kmh [verkocht] Derbi GPR custom
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door LogicDutch »

Mooi ding! zelfde opmerking de ketting beschermer trekt te veel aandacht omdat het t enige fel rode is.
voor de rest toppie ding :thumbup:
Opzoek naar een CBR125(R), CB125F of gewoon een 125cc supermoto.
PM ME AUB
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

James schreef:
D'n Achterkant schreef:Bedankt zelf vind ik de ketting beschermer wel mooi, heb ook nog niet veel mensen gezien die dit hebben. James ik woon vlakbij den Bosch
Ahh jammer voor mij dan, dat is namelijk 100km van mij vandaan :sad: nou mischien zie ik je ooit nog op een meeting dan, wie weet ;)
Ik denk het wel ben namelijk van plan om verschillende meetings die niet al te ver weg zijn mee te rijden.
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Hallo,
De laatste niet zo veel meer aan mijn brommer gewerkt. Heb alleen een nieuwe voorband erop gelegd en mijn originele demper op mijn yasuni cross hm gemaakt hierdoor maakt die al een hoop minder herrie. Mijn kettingbeschermer heb ik zwart gespoten maar vind hem rood toch mooier dus dit ga ik weer terug veranderen.

Ik ben ook van plan om de radiator bescherm kap zeg maar rood te spuiten en ben nog steeds bezig met goed afstellen maar ik zit te wachten op sproeiers. Een rood stuur lijkt mij ook dik staan maar weet nog niet of ik dit ga doen.
Hier een paar foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
D-Evo
Pro tuner
Berichten: 3272
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 12:07
Vervoersmiddel: Peugeot 107
Locatie: Meppel.

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 18-3-14]

Ongelezen bericht door D-Evo »

Iedereen zijn manier. maar al die rode dingen erop is geen porem. :shh:
Afbeelding
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 18-3-14]

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Ik heb van de week mijn voetsteuntjes gepolijst, is niet helemaal precies zo als het moet want ze glimmen niet heel overdreven maar vind het er zo al beter uitzien dan eerst. Ik ga ook niet alles rood spuiten want dit raden jullie mij niet aan dus ik denk niet dat het dan mooier word. De plannen zijn nu mijn ketting beschermer wel rood want dit vind ik zelf toch het mooist maar ik ga de kettinggeleider onder die nu rood is zwart maken. Ook wil ik binnenkort mijn demper omhoog hangen zodat die mooi onder mijn zijkap komt, en de kentekenplaathouder omhoog hangen zodat dit mooi aansluit.

Ik zal van de week als het een keer mooi weer is goede foto's plaatsen, voortaan zal ik ook de foto's op de eerste pagina zetten en dan ook gewoon onderaan zodat je niet steeds bij elke keer nieuwe foto's terug moet naar de 1e pagina.
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 18-3-14]

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Vandaag weer een keer tijd gehad om mijn brommer te wassen en foto's te maken. De ketting beschermer is rood en de kettinggeleider heb ik zwart gemaakt, dit vind ik er wel dik uitzien. Het is alleen jammer dat op de foto het rood verkleurt is want in het echt ziet het er veel strakker uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier heb ik er een gephotoshopt is niet helemaal perfect maar vind het best goed gelukt voor de eerste keer.

Afbeelding

Mijn plan is om ook nog een keer een pro voorspatbord en voorlicht erop te zetten net zoals JD van het forum, hierdoor krijgt hij naar mijn mening meer een supermotard uitstraling. Als je iets hebt liggen of weet waar ik die kan kopen laat het even weten.

Verder nog tips en je mening laat maar horen!
ApriliaBS
Schakelrijder
Berichten: 102
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 16:55
Vervoersmiddel: Honda mt
Aprilia SX
Locatie: Zeeland

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 14-4-14]

Ongelezen bericht door ApriliaBS »

Echt even je ketting beschermer zwart maken :silent:
verder strak ding :thumbup:
Aprilia SX
DRD Vincent
Schakelrijder
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 21 jun 2013, 01:02
Vervoersmiddel: Derbi Evo
Locatie: Meppel

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 14-4-14]

Ongelezen bericht door DRD Vincent »

ja die ketting beschermer moet echt zwart. en je demper iets hoger hangen! je uitlaatbocht ziet er trouwens nog piekfijn uit :thumbup:
Bikes ARE traffic.

Afbeelding
Derbi-DRD-Oss
Pro tuner
Berichten: 758
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 00:58
Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07
Locatie: Oss Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 14-4-14]

Ongelezen bericht door Derbi-DRD-Oss »

ziet er niet uit die ketting beschermer rood en hang die uitlaat demper hoger bij het frame zo ziet het er niet uit vind ik persoonlijk ! voor de rest mooi evo
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo [nieuwe foto's 14-4-14]

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Bedankt voor de reacties, mijn demper wil ik wel hoger hangen maar dan moet ik het tussenstuk warm stoken waardoor de beschermende laag eraf gaat en hij heel snel roest en dit wil ik eigenlijk liever niet hebben. Mijn kettinggeleider houd ik rood want als je het in het echt ziet is het stukken netter en ik vind het wel mooi staan.

Update:

Ik heb pas een paar kappen gekocht, dit waren de radiateurkappen en de achterkap. De radiateurkappen waren alle ophangpunten goed, bij de achterkappen waren een paar ophangpunten kapot die ik nog ga maken. Ik wil ze mat zwart gaan wrappen alleen leek mij dit bij de achterkap moeilijk.
Graag jullie mening of jullie dit mooi lijkt of wat je denkt dat mooi zal staan en als iemand ervaring heeft met wrappen of dit goed te doen is?


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
DRD Vincent
Schakelrijder
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 21 jun 2013, 01:02
Vervoersmiddel: Derbi Evo
Locatie: Meppel

Re: Nick's Derbi drd evo [Mening/Tips??]

Ongelezen bericht door DRD Vincent »

ik denk eerlijk gezegt dat het niet mooi gaat staan al je hem gaat wrappen. gewoon lekker zo laten!. als je het gaat wrappen zou ik wel voor een andere kleur kiezen dan zwart. Rood of blauw ofzo.
Bikes ARE traffic.

Afbeelding
D'n Achterkant
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 15:53
Vervoersmiddel: - Derbi evo limited edition 2010
- Honda crf250
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nick's Derbi drd evo [Mening/Tips??]

Ongelezen bericht door D'n Achterkant »

Ik heb op paint even een voorbeeldje gemaakt van hoe ik hem zou kunnen spuiten nu wil ik graag jullie mening horen, ik heb ook even mijn kettinggeleider weer zwart gemaakt omdat bijna iedereen hem zo niet mooi vind.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie