ik heb sinds kort een derbi drd racing 2011
Airsal 80
17,5 mm dellortho (word misschien 19)
std luchtfilter
Ori uitlaat (ga op zoek naar een scr corse hm 50/70 of iets dergelijks)
top:
twv: 14-52
ik heb verder nog:
een puchje (projectje)
orion 140cc crossertje
puchje 70cc (verkocht)
piaggio ciao (verkocht)
peugeot buxy
mini bike (voor de lol)
hier wat fotos;)

13-01-2012 MK Thrower gekocht van derbi-0172 komt volgende week wss binnen:) dan maak ik fotos

20-01-2012 MK Thrower binne

21-01-2012 (1uursnachts) vanavond heb k met maat van me ff kentekenplaatje onder me spatbord gedaan

21-01-2012 kheb even fotos gemaakt Sorry voor iphone kwaliteit binnekort maak ik mooiere fotos

23-02-12 net even me derbi gewasse

01-03-12 Vandaag ff wat fotos gemaakt

06-04-12 Vandaag ff Metrakit SP van maat van me geleend.
Rijd best lekker op std cilinder.

Blijft mooi dit plaatje

11-04-12 Klaar met opknappe van thrower. Ik heb hem er vanavond maar meteen onder gedaan, ik heb hier paar foto`s met slechte kwaliteit van iphone, t was ook donker. Ik maak dit weekend ofzo betere fotos

14-05-12
Oke ik rijd vandaag lekker uit school naar huis om 4 uur t was lekker weer brommer reed lekker lekker op de weg genieten enzo

totdat ik een rotonde afreed gas gaf en me achterwiel blokkeerde even me brommer meteen uit toen wist ik eigenlijk al genoeg.
k stond 10 km van school en 15km van huis. Gelukkig een vriend die ik dankbaar ben is gekomen en heft me die 15km na huis geduwd.
Thuis dus ff me cilinder eraf en ja hoor lekker mooie groeven in de cilinderwand en op me zuiger

Nou dus twijfel. fdeze laten honen + nieuwe zuiger of nieuwe cilinder een 50 snel bijv. gilardoni 50 malossi 50 of iets dergelijks
iemand nog tips? er werd me airsal 50 aangeraden zijn dat beetje redelijke cilinders?
15-05-12
Na een dagje rondkijken op damsport easy parts josdijkman enzo heb ik een barikit 50 besteld op easyparts.
hopelijk morgen binnen.
16-05-12
Vandaag ff me barikit 50 erop gelegd. ben hem nog aan het inrijden maar ik merk al wel dat ie stuk meer koppel heeft dan std cilinder

17-07-12
Ik heb van een maat een cr250 crossmotor demper geleend die ze pas hadde gemaakt op zijn yasuni cross hm
Kwam best mooi geluidje uit. Ik heb er nog een filmpje van maar die komt nog want youtube doet beetje stom.
Ook heb ik hier nog wat foto`s

hier het filmpje:)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v="Ik mag niet schelden van mijn moeder"_2hHRBsNs[/youtube]
Airsal 80 zit er op! Loopt leuk, heb nou weliswaar nog maar een gianelli conti maar loopt nou zeker al niet mis!
hier wat slechte foto`s