welke KTM kappen en waar?

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Gebruikersavatar
lucadibbets
Beginnende Derbi fan
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 11 nov 2015, 21:36
Vervoersmiddel: Rieju RS2 NKD

welke KTM kappen en waar?

Ongelezen bericht door lucadibbets »

beste allen

een vriend en ik zijn van plan binnenkort een rieju mrt/mrx te kopen en deze volledig op te knappen, powdercoaten enzovoorts. hierbij willen we ook de kappen vervangen door KTM kappen, maar we weten niet welke kappen het beste werken. ik heb me al wat ingelezen en kwam uit bij SX125/SXF125 kappen, klopt dit? en zo ja waar kan ik deze kopen?

als jullie ervaringen hebben ook met derbi's dan hoor ik het graag!!
grtz luca!
RickyMalaguti
Schakelrijder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 07 sep 2016, 23:37
Vervoersmiddel: Malaguti XSM
Honda MT
Locatie: Groningen

Re: welke KTM kappen en waar?

Ongelezen bericht door RickyMalaguti »

KTM kappen zal je toch echt best aan moeten passen om ze mooi eruit te laten zien op je brommer.
Je kan denk ik het beste een Rieju MRT kopen en daar een custom ktm stickersetje voor laten maken, dat lijkt mij het mooist.
Stickersetje kost je 60 euro bij jasper berenkamp.
Maar in iedergeval succes met jullie project :thumbup:
Coen_O
Tuner
Berichten: 344
Lid geworden op: zo 14 jun 2015, 16:08
Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track 2016
Derbi Senda SM DRD Racing 2015
Derbi DRD Racing 2010 [verkocht]

Re: welke KTM kappen en waar?

Ongelezen bericht door Coen_O »

Hey!

Ik zou lekker je eigen kappen houden en gewoon een mooie originele stickerset erop doen, of een leuk custom setje. Zou zelf geen KTM replica maken, brengt later weinig geld op en ziet er heel fake uit.

Mooiste is gewoon een mooie nieuwe originele set!
Gebruikersavatar
lucadibbets
Beginnende Derbi fan
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 11 nov 2015, 21:36
Vervoersmiddel: Rieju RS2 NKD

Re: welke KTM kappen en waar?

Ongelezen bericht door lucadibbets »

hoi allen

ben toch van mening dat KTM kappen er heel dik uitzien, misschien dat jullie de volledig zwarte mrx hebben gezien met ktm kappen die als banner op het riejuforum staan, daarbij zijn we niet van plan een mrx te kopen die perfect is maar juist een opknappertje waardoor we er nog wel wat voor terug krijgen. daarbij mag het wel wat werk kosten het is ten slotte een projectje ;)
Plaats reactie