Nieuw spatbord

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Rebster
Banden plakker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 25 mar 2015, 19:36
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo

Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door Rebster »

Mijn moeder besloot dat het een goed idee was om d'r auto tegen mijn brommer aan te parkeren. Ik vond dat niet zo'n heel goed idee eigenlijk. Resultaat was namelijk een afgebroken voor spatbord en volledig verbogen standaard, waar die dus met geen goed fatsoen meer op kan staan:
Afbeelding
Ik was op zoek naar dit spatbord, maar er zijn zoveel verschillende dat 'ie moeilijk te vinden is. Iemand enig idee waar je deze makkelijk kan halen?
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb volgens mij wel dezelfde zien staan, maar die kostte gelijk in de 200 euro, terwijl degene die net wat anders waren minder dan 50 kostte, en dat vind ik toch iets te gek
Trotse, vrouwelijke, intelligente maar niet erg technische brommerrijdster :) en ook een beetje blut op z'n tijd
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door Gooncy »

Ori zwart gespoten kosten idd rond de €200, zou je moeder lekker laten betalen. Moet ze maar niet zo eigenwijs doen :lol:
DRD EDITION
Rebster
Banden plakker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 25 mar 2015, 19:36
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo

Re: Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door Rebster »

Ik laat m'n moeder ook betalen :lol: Maar ze wil eigenlijk geen €200 betalen
Trotse, vrouwelijke, intelligente maar niet erg technische brommerrijdster :) en ook een beetje blut op z'n tijd
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door Gooncy »

Jij wou eigenlijk ook niet dat ze dr auto tegen jou brommer ging parkeren :D Soms moet je dingen doen die je liever niet wilt doen.
Je kan evt ook een imitatie spatbord kopen voor €20, maar die is nooit zo mooi als deze.

Dat is deze:
http://www.bromfietsshop.nl/voorspatbor ... -2010.html

Ik weet niet of deze mat is of gewoon niet gespoten (dus gewoon de kleur van het plastic) als die niet gespoten is, moet je als je hem binnenkrijgt meteen ff blanke lak overheen spuiten, anders gaat die zooi krassen als de tering en is het binnen no time mat en dof. Hoop dat je hier wat aan hebt :thumbup:
DRD EDITION
EZ_R
Pro tuner
Berichten: 607
Lid geworden op: vr 11 sep 2015, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2003
Locatie: Almere

Re: Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door EZ_R »

Doe er wel 2K lak overheen. Kan je ook in busjes krijgen voor 2 tientjes.

Je moeder €200 laten betalen als het ook voor €40 kan lijkt me niet zo ethisch. :silent:
DROP A GEAR AND DISSAPEAR
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door Gooncy »

EZ_R schreef:Doe er wel 2K lak overheen. Kan je ook in busjes krijgen voor 2 tientjes.

Je moeder €200 laten betalen als het ook voor €40 kan lijkt me niet zo ethisch. :silent:
:D :D :D
DRD EDITION
Len
Banden plakker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 22 jun 2015, 21:09
Vervoersmiddel: Derbi senda 2011

Re: Nieuw spatbord

Ongelezen bericht door Len »

Check hier anders ff heb van de week hier ook 2 nieuwe kappen besteld http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/ ... Senda.html
Plaats reactie