Ander voorspatbord

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Okhuizen
Derbi fan
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 18 aug 2013, 12:00

Ander voorspatbord

Ongelezen bericht door Okhuizen »

Ik heb een Derbi DRD Racing 2014 model, en ben niet zo'n fan van het grote voorspatbord. Ik vind de Acerbis supermoto voorspatbord heel mooi maar het probleem is dat de brommer zo'n vleugel heeft bij de koplamp. Is er een oplossing voor een anders voorspatbord zonder de hele koplamp te hoeven vervangen, de koplamp vind ik namelijk wel heel mooi? Kan het spatbord van de Pro op een DRD Racing met vleugel?
stefanwinter
Beginnende tuner
Berichten: 246
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 20:14
Vervoersmiddel: KTM 525 EXC
Merc CLS500
Merc S500
Derbi 85cc
Locatie: Ijmuiden

Re: Ander voorspatbord

Ongelezen bericht door stefanwinter »

Ken je die vleugel niet demonteren?
En hij is vast wel vast te maken bij een ander spatbord. Even losmaken bij je huidige spatbord, andere eronder dan gaatje maken en vastschroeven/klikken/of hoe het ook vast zit
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
PatrickTeekens
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 01:19
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing 50 SM 2013
Locatie: Gouda

Re: Ander voorspatbord

Ongelezen bericht door PatrickTeekens »

Zou geen gaatje maken. Heb hetzelfde type als jij. En met een korter vsb en zon grote 'vleugel' ziet het er nog lelijker uit. Als het goed is heeft de evo ook zo'n koplamp alleen dan zonder vleugel. Ik zelf heb een drd vsb gekocht en gewoon booskijkers.
Plaats reactie