OT-blok reviseren
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
OT-blok reviseren
heeft iemand een how-to om een OT derbi blok te reviseren?
Ik heb wat rondgekeken en zag alleen een NT how-to, of is het reviseren van de NT en OT hetzelfde?
Ook wil ik vragen of ik dezelfde prestaties zal kunnen behouden met deze revisieset: http://www.josdijkman.nl/webshop/bromfi ... bi-ot.html
Ik heb wat rondgekeken en zag alleen een NT how-to, of is het reviseren van de NT en OT hetzelfde?
Ook wil ik vragen of ik dezelfde prestaties zal kunnen behouden met deze revisieset: http://www.josdijkman.nl/webshop/bromfi ... bi-ot.html
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.
- Jolt
- Pro tuner
- Berichten: 853
- Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 13:54
- Vervoersmiddel: KTM EXC 525
VW Golf MK4
ex-Derbi Senda SDR 2004
ex- Yamaha YZ 80 1999
ex- Tomos a35
ex- Tomos a35 limited
ex- Tomo a35B
ex- Polo 6N 1400 - Gallery: Yamaha YZ 80: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=14979
- Locatie: Nijemirdum
Re: OT-blok reviseren
Had als ik jou was paar euro's meer uitgegeven en voor wat betere kwaliteit gegaan. airsal 50cc (130 euro bij schaafbromfietsen.nl ) en een doppler of bidalot krukasje (beide zijn 120/130 euro) zijn van betere kwaliteit dan het setje wat je hier hebt gekozen.
en wat zijn je prestaties nu dan ?
en wat zijn je prestaties nu dan ?
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
Re: OT-blok reviseren
ik heb een zeer hoogtoerige uitlaat en die trekt heel mooi op en rijd een mooie snelheid in zijn powerband
Ik denk zo'n 100-120 heb nog niet kunnen meten mn teller gaat maar tot 80 en mijn gps had ik er nog nooit opgezet.
Ik weet dus niet of die kit dat zal aankunnen.
Het is voor mij ook al goed als ik wat prestatieverlies heb maar dat hij toch niet breekt.
En ja die euro's zijn nu net het probleem het scheelt wel wat alsje het appart koopt of die set.
PS: is dit het juiste werkhandboek voor een Derbi Senda SDR?
Ik denk zo'n 100-120 heb nog niet kunnen meten mn teller gaat maar tot 80 en mijn gps had ik er nog nooit opgezet.
Ik weet dus niet of die kit dat zal aankunnen.
Het is voor mij ook al goed als ik wat prestatieverlies heb maar dat hij toch niet breekt.
En ja die euro's zijn nu net het probleem het scheelt wel wat alsje het appart koopt of die set.
PS: is dit het juiste werkhandboek voor een Derbi Senda SDR?
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.
- Jolt
- Pro tuner
- Berichten: 853
- Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 13:54
- Vervoersmiddel: KTM EXC 525
VW Golf MK4
ex-Derbi Senda SDR 2004
ex- Yamaha YZ 80 1999
ex- Tomos a35
ex- Tomos a35 limited
ex- Tomo a35B
ex- Polo 6N 1400 - Gallery: Yamaha YZ 80: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=14979
- Locatie: Nijemirdum
Re: OT-blok reviseren
hahaha 100 - 120 op een 50 cc ? wees maar blij als je 90 echte km rijd. mijn teller zegt ook dat die 100 gaat maar laatst met gps gemeten was t 92
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
Re: OT-blok reviseren
ik zeg toch dat ik het 'denk' en dat ik nog niet op gps heb kunnen kijken, maar dat setje zou het normaal dus wel uithouden?
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.
- Jolt
- Pro tuner
- Berichten: 853
- Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 13:54
- Vervoersmiddel: KTM EXC 525
VW Golf MK4
ex-Derbi Senda SDR 2004
ex- Yamaha YZ 80 1999
ex- Tomos a35
ex- Tomos a35 limited
ex- Tomo a35B
ex- Polo 6N 1400 - Gallery: Yamaha YZ 80: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=14979
- Locatie: Nijemirdum
Re: OT-blok reviseren
ik geef je alleen maar wat informatie zodat je niet tegen al je matties zegt dat je brommer zo hard rijd en dat t later veel trager blijkt te zijn en ze je uit lachen. bedoel t goed hoor. succes verder
jawel maar reken maar niet dat je dan nog zo hard rijd als nu. dan moet je toch echt wel die cilinder gaan tunen.
of heb je het over dat setje wat ik zei ?
jawel maar reken maar niet dat je dan nog zo hard rijd als nu. dan moet je toch echt wel die cilinder gaan tunen.
of heb je het over dat setje wat ik zei ?
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
Re: OT-blok reviseren
eigenlijk hoef ik zo snel niet te rijden 80 vind ik genoeg.
Ik weet wel dat je het goed bedoeld hoor bedankt voor de info, ik ga nu eerst ff proberen met dat setje en als die toch niet goed blijt te zijn bestel ik wel wat bij
Ik weet wel dat je het goed bedoeld hoor bedankt voor de info, ik ga nu eerst ff proberen met dat setje en als die toch niet goed blijt te zijn bestel ik wel wat bij
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
Re: OT-blok reviseren
heb hem gereviseerd, mar kan mijn vitessen niet verzetten, waaraan ligt dat?
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.
-
- Pro tuner
- Berichten: 871
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
- Locatie: Helden, Limburg
Re: OT-blok reviseren
Dan heb je waarschijnlijk iets fout in elkaar gezet in je versnellingsbak.