verkocht

Elektronica
Gebruikersavatar
Guido.
Tuner
Berichten: 438
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:29
Vervoersmiddel: DRD PRO
Locatie: Den Haag

verkocht

Ongelezen bericht door Guido. »

Hallo,

Mijn uitlaat gaat de deur uit, en ik blijf, zeker deze winter, nog standaard rijden. Daardoor is deze begrenzer voor mij overbodig geworden.

Je krijgt de begrenzer, een uitgebreide, duidelijke handleiding en 4 handige clipjes om de draden te verbinden.
Het grote voordeel aan deze begrenzer is dat je de snelheid d.m.v. aan een schroefje te draaien in kan stellen, je hebt dus geen verschillende condensatortjes nodig. Dit scheelt veel gepruts.
Ook hoef je niet bij de begrenzer te kunnen om hem in werking te stellen, voor het ontgrenzen wel.

Aan de achterkant van de begrenzer zitten nog een paar kit-restjes van mijn montage. Dit beïnvloed uiteraard de werking niet. Oppervlak is ook nog zo goed als egaal dus heeft eigenlijk geen negatieve gevolgen.

Dit alles kostte mij €40,- hier mag hij weg voor €30,- excl. verzenden (past in enveloppe)

Voor verder vragen mag je mij natuurlijk een PM sturen of neem even hier een kijkje: http://www.magneetbegrenzer.com/shop/

Gr. Guido

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Guido. op ma 30 jan 2012, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Maarten-drd
Derbi fan
Berichten: 97
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 11:34
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing
Locatie: Assen

Re: Magneet begrenzer -||- Universeel Toepasbaar

Ongelezen bericht door Maarten-drd »

goede ervaring met deze begrenzer? voor 25 euro incl wil ik hem wel hebben, anders ga ik voor de aanschaf van een nieuwe. gewoon te installeren op drd racing zo?
Gebruikersavatar
Guido.
Tuner
Berichten: 438
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:29
Vervoersmiddel: DRD PRO
Locatie: Den Haag

Re: Magneet begrenzer -||- Universeel Toepasbaar

Ongelezen bericht door Guido. »

Deed gewoon wat hij hoort te doen op mijn brommer. Is gewoon aan te sluiten op je drd racing ja, en snelheid is heel makkelijk d.m.v. een schroefje aan te passen. voor 30 incl. stuur ik hem op!
mikeyall
Banden plakker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 19:06

Re: Magneet begrenzer -||- Universeel Toepasbaar

Ongelezen bericht door mikeyall »

heb je de magneet er ook nog bij?
Gebruikersavatar
Guido.
Tuner
Berichten: 438
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:29
Vervoersmiddel: DRD PRO
Locatie: Den Haag

Re: Magneet begrenzer -||- Universeel Toepasbaar

Ongelezen bericht door Guido. »

Geloof dat ik die kwijt ben, die was sowieso niet echt sterk en super onhandig en klein. Ik wil eventueel nog wel een magneetje voor je kopen en die er bij doen.
Gebruikersavatar
Guido.
Tuner
Berichten: 438
Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:29
Vervoersmiddel: DRD PRO
Locatie: Den Haag

Re: Magneet begrenzer -||- Universeel Toepasbaar

Ongelezen bericht door Guido. »

Verkocht!
Gesloten