Nieuwe uitlaat derbi gpr nude: leovince v6/Metrakit rk duo/v

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Kooltje
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 okt 2016, 17:21
Vervoersmiddel: Derbi gpr nude 2014

Nieuwe uitlaat derbi gpr nude: leovince v6/Metrakit rk duo/v

Ongelezen bericht door Kooltje »

Hoi alle brommerrijders,

Ik wil graag een nieuwe uitlaat op m'n derbi gpr nude uit 2014 zetten. Top is nu rond de 70, ik wil dat ie harder optrekt, de top hoeft niet persee veel hoger (hoger dan 90 hoeft niet) Ik zit te twijfelen tussen 3 uitlaten :

- leovince v6: van deze uitlaat weet ik bijna helemaal zeker dat hij zal passen maar vind het uiterlijk wat minder
- Metroakit rk duo demper: ik zou het liefst deze uitlaat willen alleen kan deze nergens meer vinden met 2 dempers (deze valt dan ook af tenzij iemand weet waar ik deze kan kopen)
- Voca rookie: een onderlangse uitlaat vind ik ook heel erg mooi staan maar ik weet niet of deze uitlaat past, ik zou desnoods het kapje van onder deels kunnen wegsnijden eraf halen.

Zou graag willen weten wat de beste keuze is (alternatieven ook welkom). Heb ook liefst een uitlaat waarbij ik verder niet veel hoef te veranderen, alleen tandwielverhouding, maar dat ik er geen andere onderdelen voor moet veranderen.

Alvast bedankt
Grt axel
RickyMalaguti
Schakelrijder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 07 sep 2016, 23:37
Vervoersmiddel: Malaguti XSM
Honda MT
Locatie: Groningen

Re: Nieuwe uitlaat derbi gpr nude: leovince v6/Metrakit rk d

Ongelezen bericht door RickyMalaguti »

Leovince lijkt me het best bij je passen als je echt voor de koppel wil gaan en niet te hoge top
En je kan altijd nog de demper vervangen voor een mooiere
Coen_O
Tuner
Berichten: 344
Lid geworden op: zo 14 jun 2015, 16:08
Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track 2016
Derbi Senda SM DRD Racing 2015
Derbi DRD Racing 2010 [verkocht]

Re: Nieuwe uitlaat derbi gpr nude: leovince v6/Metrakit rk d

Ongelezen bericht door Coen_O »

Welke uitlaat je ook zult halen je moet hem afstellen dmv je sproeier wisselen. Verdiep je hier eerst even in voordat je een uitlaat koopt.
SilverStryfe

Re: Nieuwe uitlaat derbi gpr nude: leovince v6/Metrakit rk d

Ongelezen bericht door SilverStryfe »

Heb zelf een v6, prachtige optrekkracht.
Plaats reactie