goeie begrenzer

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
hallobora
Schakelrijder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 12:51
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing Mhr 80
Locatie: partij

goeie begrenzer

Ongelezen bericht door hallobora »

vandaag heb ik mijn orginele uitlaat open geslepen katalysator deruit dicht gelast loopt die 80 ikweet als ze me aanhouden ben ik rijbewijs of brommer kwijt daarom ben ik op zoek naar een goeie begrenzer
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: goeie begrenzer

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Eurobegrenzer,google het maar even ;)
Pew
Beginnende tuner
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 23:31
Vervoersmiddel: Yamaha Aerox '08 SOLD
Aprilia sr 50 factory '08 SOLD
Derbi Drd Evo Limited Edition 09 SOLD
Renault Megane 1.5 TDI
Tomos 50CC 1PK YOLO
Honda Crf 450 Supermotard
Locatie: Leiderdorp

Re: goeie begrenzer

Ongelezen bericht door Pew »

je bent je kentekenbewijs kwijt en die krijg je terug bij het rdw als die weer normaal loopt.
Je kan je rijbewijs niet kwijt raken door te snel te gaan op de roller. Je raakt hem wel kwijt (inc je brommer) als je binnen 2 jaar, 3 keer wordt gepakt
Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
JD
Pro tuner
Berichten: 569
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 15:25

Re: goeie begrenzer

Ongelezen bericht door JD »

Zorg dan wel dat je hem heel goed op de begrenzer afsteld.... want als je pech hebt zoals ik had, krijg je een jood op de roller die alles over begrenzers weet.
Dan moet je hem er terplekke uitslopen en inleveren (als je hem niet wil inelveren moet je voorkomen bij de rechter) en boete (heb ik nog niet binnen) kost veel. Ze zeiden hou maar rekening met 280 euro.

Plus dat je dan als nog op de roller moet zonder begrenzer en je dan nog je papieren kwijt bent...
Pew
Beginnende tuner
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 03 jun 2013, 23:31
Vervoersmiddel: Yamaha Aerox '08 SOLD
Aprilia sr 50 factory '08 SOLD
Derbi Drd Evo Limited Edition 09 SOLD
Renault Megane 1.5 TDI
Tomos 50CC 1PK YOLO
Honda Crf 450 Supermotard
Locatie: Leiderdorp

Re: goeie begrenzer

Ongelezen bericht door Pew »

JD schreef:Zorg dan wel dat je hem heel goed op de begrenzer afsteld.... want als je pech hebt zoals ik had, krijg je een jood op de roller die alles over begrenzers weet.
Dan moet je hem er terplekke uitslopen en inleveren (als je hem niet wil inelveren moet je voorkomen bij de rechter) en boete (heb ik nog niet binnen) kost veel. Ze zeiden hou maar rekening met 280 euro.

Plus dat je dan als nog op de roller moet zonder begrenzer en je dan nog je papieren kwijt bent...
^ dit. :emo:
Remylimited schreef: ik ben meer van het spuiten
Plaats reactie