Honda cx500c -- p6 big update #13 ^^

Show hier je motor.
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Honda cx500c -- p6 big update #13 ^^

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Heejheej,

Afgelopen zaterdag heb ik dan ook eindelijk mijn eerste motor gekocht, afgezonderd van wat eerst de bedoeling was, is het een Honda CX500c geworden die ik om ga bouwen naar caferacer :)
Het betreft hier een Honda cx500c(ustom) uit het bouwjaar 1983 (belastingsvrij ;)) met 42.500 originele (!) kilometers. Motor is nooit versleuteld geweest en altijd origineel gebleven, nooit zware ongelukken gehad of iets dergelijks.
Now let me show you some pictures :wub:

Hoe ik hem afgelopen zaterdag kocht:
Op de motoraanhanger:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zelfs de lak ziet er nog goed uit na 30 jaar (A)
Afbeelding


Update #1 15-1-2013
Gister heb ik eerst het een en ander verwijdert, zoals lichtfilterbox, wat electronica en heleboel slangetjes waardoor ik een mooi open gat kreeg tussen motorblok en achterwiel (wat de bedoeling is) ook heb ik een beginnetje gemaakt met polijsten.

Afbeelding
Afbeelding

Vandaag heb ik het frame afgezaagt en de boel al redelijk aangepast zodat het spatbord straks weer past (alleen dan naar achteren geplaatst)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit stuk is eraf gezaagt: :shh:
Afbeelding

Einde eerste update(je) alweer; wees niet getreurd binnenkort meer :mrgreen:

Update #2 16-1-2013
Vandaag verder gegaan met spatbord pas maken, hij hangt nu zo ongeveer hoe die moet komen (moet natuurlijk nog wel wat rechter en wat naar het midden ;))
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Update #3 19-01-2013
Vandaag mijn (Harley davidson) uitlaatjes binnen gekregen, zien er goed uit + erg mooie uitlaatjes, nu hopen dat ze niet al te veel kabaal maken (zo te zien zat er niet al te veel demping binnen in :dry: ) :woot:

Afbeelding
Afbeelding
Binnenkort meer!

Update #4 29-01-2013
Heletijd bezig geweest met zadel in elkaar klooien maar is dan toch aardig goed gelukt :thumbup: morgen wordt die bekleed in zwart leer (?) met witte stiksels! binnen kort frame verven ( :box:) en de rest naar de spuiter brengen (tank/voor+achter spatbord) en nieuw stuurtje erop + wat polijsten en tot slot grote beurt @ dealer en hij is klaar :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Let ook op het prachtige V-twin blok dat aan beide kanten van de motor lekker schuin naar buiten steekt :wub:
Afbeelding
Hier goed te zien de ruimte tussen motorblok en achterwiel dat nu mooi open is :woot:
Afbeelding
Soon there will be more!

Update #5 03-02-2013
Zo gister weer het een en ander gedaan aan de motor: Frame dicht gelast en daarna ruw rond afgewerkt. Als alles werkt en goed zit werk ik dit helemaal af met plamuur en wordt het frame geverfd (boutjes worden nog vervangen). Gister ook een kleine accu er in gehangen en gekeken of die het deed (vorige accu was kapot), maarja zelfs na halfjaar stil staan was het met choke aan één x op knopje drukken broembroem hij liep als een zonnetje :happy:
Als het zadel er opzit kunnen we ook al alle kabels mooi wegwerken, dus die zitten dan niet meer in het zicht :D
Aankomende week de uitlaten er afpakken en de opendempers uitproberen, kijken of dat geluid een beetje acceptabel is, zoja dan gaat de balanspot tussen beide uitlaten er uit, en hebben we een nog beter geluid (dan per uitlaat het geluid van een cilinder dus lekker ploffen :wub: ) :box: FOTO's :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb eergister ook nog het zadel terug gekregen (zonder leer) om te kijken of die paste, passen deed die maar was nog niet naar mijn smaak dus gaat iets schuim af (bij de tank) en hij wordt iets langer met een bol/rond kontje :happy:
Afbeelding

Binnenkort weer meer van deze motor : :angel:

Update #6 13-2-2013
Binnen kort wordt hij dus naar de spuiter gebracht en worden de tank, voor en achterspatbord gespoten! Zadel is ook bijna klaar en wordt nu bekleed, zal ik tegen einde v/d week kunnen ophalen. Ook de laatste onderdelen besteld en deels binnen gekregen:
Stuur chrome - Al binnen (is eerst toch een supermoto stuur geworden, misschien over tijdje als dit niet bevalt clip-ons)
Achterlicht - nog niet binnen, verwacht ik vandaag
Gel Accu - nog niet binnen, net besteld
Nieuwe uitlaatbochten - waarschijnlijk vanmiddag ophalen

Dan wordt hij binnenkort afgesteld door Klein motoren en komen de sportfiltertjes er op (hebben ze voor mij al klaar liggen)
Dan rest alleen nog het polijsten en de laatste kleine puntjes op de I zetten :D

Next time I will at some photo's!

Update #7 19-2-2013
Net mijn nieuwe led achterlicht; met ingebouwde knipperlichten en kentekenplaatverlichting binnen gekregen, mooi ding wel :thumbup:
Afbeelding
Afbeelding

Soon more

Update #8 4-3-2013
Vandaag zadel terug gekregen en ik vind hem behoorlijk goed gelukt!! Ook heb ik vandaag het frame redelijk kaal gemaakt, hele achterkant los gehaalt zodat ik deze week kan beginnen met het frame verfen!
Als alles goed gaat krijg ik de opmaat gemaakte accu bak deze week terug, en kan deze onder de motor worden gebouwt! En kan hij zaterdag worden afgesteld met de sportluchtfiltertjes!! En dan gaat maandag de boel naar de spuiter om in metallic donker paars te worden gespoten (95% zeker) moet even verf samples bekijken bij de spuiter :emo: en als alles goed verloopt over 2/3 weken rijden :wub:
Vandaag heb ik ook een helm + smoke vizier en een kevlar spijkerjeans besteld, de motor jas en laarzen staan al klaar bij de motorzaak (ik wacht todat alles er is zodat ze mij een leuk prijsje kunnen geven :dry: ) Zijn beetje neutrale kleuren geworden zodat als ik van motor wissel ik niet gelijk andere kleding hoef te kopen (kleuren zijn zwart/wit en klein beetje rood :wub: ) voor diegene die het leuk vind kan ik ook foto's van de helm en dergelijke posten (A)
Picca's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
*note* zadel zat er nog niet goed op vandaar dat het een beetje raar oogt :happy:

Bijna klaar :wub:

Update #9 17-4-2013
Gister de spullen opgehaald van de spuiter! is erg goed gelukt en ben er erg tevreden mee! De autospuiter heeft eerst de boel laten zandstralen (ivm chroom) daarna is het doorgegaan naar de lasser die alle gaatjes, die ik niet meer nodig had, heeft dicht gelast, en toen heeft de spuiter hem eerst in de primer gezet toen de boel paars gespoten en tot slot de zwarte laag er over heen gespoten :thumbup:
Vanavond de motor in elkaar zetten en alle elektra proberen klaar te krijgen en dan met beetje geluk haar zaterdag laten afstellen en dan RIJDEN :woot:

Afbeelding
Afbeelding

Soon more pictures!!

Update #10 27-4-2013
Vandaag de motor afgemaakt, op een paar dingen na dan (andere toerenteller en kleppendeksels/velgranden polijsten) helemaal top, heerlijk geluidje en natuurlijk ziet er ziek uit! Daarnet heb ik de motor ook nog voorzien van nieuwe olie en oliefilter! En nu staat de motor bij de motorzaak die hem gaat afstellen op de testbank en even de boel gaat nakijken :happy:
Over een weekje dan eindelijk toeren :dry: :dry:

Fotokes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kort filmpje van het geluid, ook al hoor je het niet heel geweldig (mn pa die rijd :emo: )
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QytYtgcThuQ[/youtube]

Binnenkort mooiere en meer foto's van de complete motor :wub:

Update #11 4-5-2013
Gister de motor opgehaald van de garage, waar ze hem op de vermogensbank hebben gezet en afgesteld, hij scoorde een keurige 34kw (dus perfect voor A2 rijbewijs)!
Gister en vandaag natuurlijk motor geprobeerd en ik moet zeggen dat die erg snel is en ook erg luid, maar dat heb je met open pijpen :emo:
Moet nu nog een paar dingen gebeuren: Voorvork keerringen vervangen, nieuwe kilometer teller, knippers voor, bar-end mirrors :happy: en nog paar dingen polijsten (velg randen)

Paar foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

see you next time :wub: :wub:

Update #12 25-6-2013
Zo net weer wat foto's gemaakt en wat gereden, bevalt nog steeds uitermate prima :wub:
Binnenkort nieuwe spiegels en knipperlichten voor en de puntjes op de i zetten (velgranden polijsten wat dingen opnieuw verven)
Is het wat om banden letters wit te maken of velg striping ? :happy:

Fotokes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot de volgende keer kinders :emo:

Update #13 10-7-2013

vorige week feuteusjoot gehad, zijn leuke foto's geworden (A)
ook zijn bar-end mirrors besteld! moet alleen nog knipperlichten hebben :happy: en dan nog idd wat dingen verven (A)

FOTO's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dat was het weer voor deze keer :wub:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Plannen:
* SM stuur er op ( :emo: ) met bar-end mirrors
* Kleine knipperlichten en achterlamp
* Open dempers er op en nieuwe uitlaat bochten laten maken zodat ze omhoog lopen
* Zadel zelf maken of laten maken
* En het belangrijkste motorkleding en helm kopen!
* Alles overspuiten in heel donker paars :) frame wordt hoogglans zwart
* Velgen/voorpoten/achterveren/radiateur/kleppendeksels en wat andere onderdelen polijsten
* En nog wat kleine dingen; Bar-end mirrors, led knippers voor en wat kleine dingen spuiten


Als jullie nog tips of ideeën hebben hoor ik het graag :thumbup:

Gr. Evert-Jan :wave:
Laatst gewijzigd door Cooltruck op di 28 jan 2014, 15:31, 26 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
offroad
Pro tuner
Berichten: 1514
Lid geworden op: di 11 jan 2011, 14:31
Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door offroad »

twin pipes for smoother rides :dry:
Afbeelding
binnendoor is nooit om
Gebruikersavatar
Venlonaer
Pro tuner
Berichten: 1889
Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 20:59
Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Venlonaer »

Nice, waarom pakte je trouwens niet een ietswat verleptere?
Goedkoper in aanschaf en kan je ook wat meer zelf opknappen.

Anyways, succes en ben benieuwd :) .
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
jeroenvs
Pro tuner
Berichten: 964
Lid geworden op: di 02 nov 2010, 14:51
Vervoersmiddel: Derbi GPR Malossi replica (verkocht)
Aprilia rs125 spains (verkocht)
MV agusta F4 750 EV 02
Husaberg FE 550 2004

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door jeroenvs »

Zou de tank onderhand zo laten joh is bijna zonde. En wat betreft het stuur, bij een cafe racer horen clip ons :silent:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jon
Pro tuner
Berichten: 604
Lid geworden op: di 06 dec 2011, 19:47
Vervoersmiddel: yamaha tzr #46 2010
Locatie: delft

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Jon »

gaat wel leuk worden denk :thumbup:

ik vond die caferacer die je in het motorentopic had geplaatst mooier dan deze, dat was ook een cx500c toch?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Ghehe thanks all!
ff rijtje afgaan:
offroad, sws twin pipes :wub:
JvS, Ja ben ook benieuwt hoe die word en belangrijker hoe die rijd!
Venlonaer, Deze was ook niet duur in aanschaf, en nu weet ik ook zeker dat de rest wat ik niet onderhanden ga nemen goed is (zoals motorblok, geen roest op het frame etc) (trouwens deze motor komt ook uit Venlo :happy: )
jeroenvs, Zit nog beetje te twijfelen, want boven op zit hier en daar nog wel een dik krasje en puntje (verf echt weg) geen idee hoe die het voor elkaar gekregen heeft :eh: , maar denk wel dat die een donkere kleur krijgt, maar ik kijk wel even, eventueel vraag ik als die in elkaar zit voor een fotosjopje :emo: en clip-ons zit ik nog beetje mee, is aanzich wel vet, maar weet niet hoe het rijd, en anders koop ik die er ooit ook nog bij :D
Jon, Ja die is ook gruwelijk vet, aanzich zelfde idee alleen ander kleur en met clip-ons, andere demper (zit ik nog over te twijfelen), en andere voor en achter spatbord (kleine maar bij kleine regenval moet je zoveel wassen en poetsen aan de motor :emo: ) en was idd ook en cx500

iig alvast bedankt voor de ideeën en tips en positieve comments, zal alles eens overwegen :)
D-Evo
Pro tuner
Berichten: 3272
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 12:07
Vervoersmiddel: Peugeot 107
Locatie: Meppel.

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door D-Evo »

Het idee is bruut.
Sowieso spaakvelgen toch. :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Venlonaer
Pro tuner
Berichten: 1889
Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 20:59
Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Venlonaer »

Aha toevallig :P
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Gebruikersavatar
Rallyking
Beginnende tuner
Berichten: 294
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 19:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Rallyking »

Die onderste is wel dik!
Watch my vids: http://www.youtube.com/user/pikexking" onclick="window.open(this.href);return false;
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers. :emo:
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt :emo: .
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Daan »

jeroenvs schreef:Zou de tank onderhand zo laten joh is bijna zonde. En wat betreft het stuur, bij een cafe racer horen clip ons :silent:
Helemaal mee eens :silent:
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Ghehe :) Zal strax wel even foto van de bovenkant tank posten zodat je kan zien dat die toch nog wel aardig beschadigt is :think:

Ik ga denk ik eerst de bovenste voorbeeld motor aanhouden (kwa spatborden en stuur) en misschien dat er later (wanneer er weer wat geld is) een extra setje dempers + voor/achter spatbord en clip-ons komen :thumbup: want afgezonderd van de clip-ons en spatborden is het de zelfde motor en opbouw :happy:

Edit: beschadigingen zijn lastig op foto te krijgen :eerie:
Laatst gewijzigd door Cooltruck op wo 16 jan 2013, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HOPPAH
Derbi fan
Berichten: 69
Lid geworden op: di 27 nov 2012, 11:02
Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition 2008
Locatie: Amersfoort

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door HOPPAH »

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Ff een vraagje, mijn vader heeft hier ook een oude motor staan en daar doet ie vrij weinig mee. We zijn hier allemaal niet zo handig, maar is er veel handigheid voor nodig zolang je het motorblok niet onderhanden neemt?? Met het internet aan mijn zijde moet het toch wel lukken?? Het lijkt me wel vet om daar een caferacer of bobber mee te maken, maar ik denk niet echt dat ik hem zo ver kan krijgen ;P
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Cooltruck »

HOPPAH schreef:Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Ff een vraagje, mijn vader heeft hier ook een oude motor staan en daar doet ie vrij weinig mee. We zijn hier allemaal niet zo handig, maar is er veel handigheid voor nodig zolang je het motorblok niet onderhanden neemt?? Met het internet aan mijn zijde moet het toch wel lukken?? Het lijkt me wel vet om daar een caferacer of bobber mee te maken, maar ik denk niet echt dat ik hem zo ver kan krijgen ;P
ja ben zelf ook erg benieuwt hoe die gaat worden :happy:
En nee er is bij de oude motoren niet heel veel handigheid (moet natuurlijk wel iets uitelkaar kunnen halen etc :p) nodig, kennis kan je zoals je al zei via internet opdoen! Zelf is dit ook voor mij de eerste keer dat ik een motor of brommer ga aanpassen dus zo leer je wel het een en ander! Als je maar goed kijkt hoe iets in elkaar heeft gezeten en foto's maken zodat je weet hoe alles zat! Ik zeg, als je pa toestemming geeft, gewoon beginnen en kijken waar het schip strand :) (je hebt natuurlijk ook nog DF/MF waar je het een en ander kan vragen :angel: )
Gebruikersavatar
Lex
Pro tuner
Berichten: 578
Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 22:03
Vervoersmiddel: Suzuki DRZ400SM
Locatie: Hoeven

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Lex »

Is maar goed ook dat je dat ding gaat veranderen, niet mijn smaak, maar wat gaaf :happy:
Maar goed, het is jouw motor ;)

En clip-ons is een must, waarom een derbi stuur erop joh
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Ghehe, nee standaard is het ook niet geheel mijn smaak, als die af is, dan wel natuurlijk :wub:
En zoals je op de eerste voorbeeld foto kan zien, is een recht (neem aan zelfde model als derbi stuur) stuur ook wel gaaf :) beetje streetfighter-look , maarja dit is natuurlijk persoonlijke smaak, en misschien komt er ooit nog wel clip-ons bij :dry:
Gebruikersavatar
HOPPAH
Derbi fan
Berichten: 69
Lid geworden op: di 27 nov 2012, 11:02
Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition 2008
Locatie: Amersfoort

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door HOPPAH »

Ik ga het hem dan maar een keer op een serieuze manier voorstellen ;)
Gebruikersavatar
stinos
Schakelrijder
Berichten: 112
Lid geworden op: di 18 dec 2012, 21:03
Vervoersmiddel: Motorhispania RYZ SM
Locatie: Odijk

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door stinos »

Geile plannen heb je ermee! :D succes
Vroegaah toen de kratte bier noch van hout waare en we door most'n zuupen om de kaggel aan te houwee. :')
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Thanks :thumbup:

Update 2 16-01-2013
Vandaag zoals beschreven spatbord aan gepast en pas gemaakt, moet nog wel wat rechter komen hangen maarja dat is afwerking :)
Vandaag ook nieuwe uitlaten gekocht, waren erg goedkoop dus hopen dat ik die deze week binnen heb, kunnen die er ook op :happy: *vroem vroem*
BTW wat hebben jullie liever Update's in begin post of telkens apart posten :?:
D-Evo
Pro tuner
Berichten: 3272
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 12:07
Vervoersmiddel: Peugeot 107
Locatie: Meppel.

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door D-Evo »

Zou wel mooi zijn als je je frame wat mooier afwerkt of komt dat allemaal nog :happy:
Afbeelding
Cooltruck
Tuner
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 31 jul 2011, 15:36
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD LMD (sold)
Malaguti Xsm (sold)
Yiben YA50qt snor
Honda CX500custom
Locatie: Heerde

Re: Honda cx500c will become a caferacer

Ongelezen bericht door Cooltruck »

Ja dat komt gelukkig nog ;) moet de bedoeling worden dat het frame er zo uit komt te zien alsof er nooit wat mee gebeurd is :shh:
Plaats reactie