Schakel probleem

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Quidomer
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 10:21
Vervoersmiddel: Derbi senda drd pro

Schakel probleem

Ongelezen bericht door Quidomer »

Beste forumleden,
Ik heb al sinds een jaar een derbi senda drd pro aangeschaft, maar één probleem wat niet opgelost lijkt te kunnen worden, is dat als ik opschakel hij soms halverwege een beetje blijft steken, of helemaal blijft steken. Dit is niet altijd het geval, soms schakelt hij prima. Maarja, ik naar de garage gaan om te vragen of zij wat kunnen vinden. Een werknemer reed een ritje, en zei dat hij wel wat weerstand voelde. Prima, ze gingen er naar kijken. Kom ik later terug, blijkt dat ze niks hebben kunnen vinden. Ik natuurlijk weer terug rijden, en Jahoor, hij doet het nog steeds moeilijk. Om specifiek te zijn, ik heb alles nagekeken wat ik fout doe, maar kon niks vinden- krachtiger schakelen maakt bijvoorbeeld geen verschil. Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn, zodat ik het misschien bij een andere garage beter kan specificeren wat mijn probleem is?

Alvast bedankt,
Quidomer
Waarom
Beginnende Derbi fan
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
Locatie: Spijkenisse

Re: Schakel probleem

Ongelezen bericht door Waarom »

Hey Quidomer,

Een maat van mij had ook last van zulke dingen. Na revisie van het blok was het weg ( ik weet niet hoeveel km jou blok gelopen heeft) maar het hoeft dat ook niet te zijn uiteraard. Uiteraard kan je het blok zelf even uit elkaar halen en/of naar een brommerzaak in de buurt rijden. Ik hoop dat het word opgelost! Juist nu het lekkere weer voor de boeg staat!

Greatz,

Xander
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé ;)
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: Schakel probleem

Ongelezen bericht door Gooncy »

Schakel pook of schakel as is dol
DRD EDITION
Plaats reactie