verstop plekken eurobegrenzer

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
MartMaathuis
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 03 sep 2014, 23:29
Vervoersmiddel: KTM 125 EXC
Locatie: Hengelo

verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door MartMaathuis »

Hallo,

Weet iemand nog goede verstop plekken voor een euro begrenzer?
Ik hem zelf een Derbi GPR maar het hoeft niet specifiek voor een GPR te zijn.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

Ik ben zelf niet van de begrenzers, ze komen er toch wel achter en dan kost het je nog 250 euro extra.
Maar ik heb er wel eens over nagedacht om mijn olietankje heel goed schoon te maken, hem dan te verven vanbinnen in de kleur van de olie (Dan lijkt het alsof er olie in zit) En dan daar de begrenzer netjes in verstoppen en de kabeltjes van de begrenzer daar laten lopen waar normaal de kabeltjes van de oliepijlsensor zitten. En dan een soort dubbele bodem dat er bovenop een klein laagje olie ligt, als ze er dan in kijken van bovenaf zie je dus gewoon echt olie zitten.
Afbeelding
MartMaathuis
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 03 sep 2014, 23:29
Vervoersmiddel: KTM 125 EXC
Locatie: Hengelo

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door MartMaathuis »

pizzabezorger schreef:Ik ben zelf niet van de begrenzers, ze komen er toch wel achter en dan kost het je nog 250 euro extra.
Maar ik heb er wel eens over nagedacht om mijn olietankje heel goed schoon te maken, hem dan te verven vanbinnen in de kleur van de olie (Dan lijkt het alsof er olie in zit) En dan daar de begrenzer netjes in verstoppen en de kabeltjes van de begrenzer daar laten lopen waar normaal de kabeltjes van de oliepijlsensor zitten. En dan een soort dubbele bodem dat er bovenop een klein laagje olie ligt, als ze er dan in kijken van bovenaf zie je dus gewoon echt olie zitten.
Daar is idd slim over nagedacht, alleen ik ben niet van plan gemengt te gaan tanken en gewoon mijn tankje te gebruiken waarvoor hij bedoelt is ;)

Maar bedankt voor je nuttige reactie :thumbup:
MatthijsEvo
Derbi fan
Berichten: 64
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 12:55
Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
Fiets

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door MatthijsEvo »

Een andere begrenzer kopen en hem in je licht schakelaar doen.
MartMaathuis
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 03 sep 2014, 23:29
Vervoersmiddel: KTM 125 EXC
Locatie: Hengelo

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door MartMaathuis »

MatthijsEvo schreef:Een andere begrenzer kopen en hem in je licht schakelaar doen.
Dat was ons 1ste idee maar ook gelijk afgeraden Door verschillende bedrijven, het eerste waar de politie op controleerd werd gezegt.
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Ik denk dat ze alle plekjes wel al weten zijn,beste is om gewoon creatief te zijn en de oplossing die je bedacht hebt niet op internet te plaatsen ;)
rené
Pro tuner
Berichten: 1070
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 21:47
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door rené »

Xtreme06 schreef:Ik denk dat ze alle plekjes wel al weten zijn,beste is om gewoon creatief te zijn en de oplossing die je bedacht hebt niet op internet te plaatsen ;)
net of de politie het internet afstruind naar verstopplekjes voor eurobegrenzers van opgevoerde brommers :emo:
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
MatthijsEvo
Derbi fan
Berichten: 64
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 12:55
Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
Fiets

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door MatthijsEvo »

rené schreef:
Xtreme06 schreef:Ik denk dat ze alle plekjes wel al weten zijn,beste is om gewoon creatief te zijn en de oplossing die je bedacht hebt niet op internet te plaatsen ;)
net of de politie het internet afstruind naar verstopplekjes voor eurobegrenzers van opgevoerde brommers :emo:
Zeker, ze checken ook soms naar de meeting datums en plaats, maar dat gaat nu meestal via app.
rené
Pro tuner
Berichten: 1070
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 21:47
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door rené »

oow, hebben ze niks beters te doen?
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Danny97
Beginnende tuner
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 18:15
Vervoersmiddel: Derbi senda Xrace 09 50cc
rieju rs2 airsal 80cc in opbouw
Derbi sdr 05 50cc (sold)
Yamaha tzr 06 50cc (sold)
Yamaha tzr 06 70cc opknapper (sold)
Locatie: Purmerend

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door Danny97 »

nee, echte boeven vangen kost te veel geld en leverd niets op he :S
Sommigen mensen kunnen beter de olie laten zitten en de brommer verversen.
MatthijsEvo
Derbi fan
Berichten: 64
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 12:55
Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
Fiets

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door MatthijsEvo »

Nee klopt, ze pakken het geld van hard werkende jongeren af. (Meestal hard werkende jongeren dan)
Boeven vangen kost tijd en is gevaarlijk joh :emo: zetten we toch liever die rollers neer !
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: verstop plekken eurobegrenzer

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Soms denken ze wel eens dat ze niks beter te doen hebben ja :emo: Maar wat ik daarmee ook wil zeggen is,als jij nu een geniale plek zou bedenken die nog niemand ooit bedacht had (wat denk ik wel onmogelijk is) en dat hier plaatst,gaan anderen dat ook zo doen. Zo komt die plek snel op de checklist van de politie en heb jij er ook niets meer aan.
Plaats reactie