Valt uit tijdens rijden

Algemene vragen over Derbi.
Mortens
Derbi fan
Berichten: 96
Lid geworden op: za 10 dec 2022, 23:28
Vervoersmiddel: APRILIA SX50 2007

Valt uit tijdens rijden

Ongelezen bericht door Mortens »

Hallo, ik reed vrijdag van school naar huis waar ik op de helft opeens bwoah hoor, net alsof hij verzuipt. Brommer was op dat moment 84 graden dus opzich niet te warm. Ik dacht eerst een warmloper aangezien hij wel weer starte na een half uur ermee richting huis lopen en toen hij was afgekoeld naar 40 graden. Ik dacht echter laat ik er niet mee rijden ik kijk thuis wel.

Ik thuis de cilinder eraf gehaald, helemaal in orde geen strepen etc. alles goed. Ik weer alles gemonteerd, kvs erop. Rijd ik weer een testrondje. Ongeveer na 3 kilometer doet hij precies hetzelfde, alsof hij verzuipt. Als ik hem later weer aan kick doet hij het weer 1 seconde en valt jij weer uit. De bougie vonkt gewoon dus ik zou niet weten wat er aan de hand is.

Grt
Mortens
Derbi fan
Berichten: 96
Lid geworden op: za 10 dec 2022, 23:28
Vervoersmiddel: APRILIA SX50 2007

Re: Valt uit tijdens rijden

Ongelezen bericht door Mortens »

Bij nader inzien vonkt de bougie erg inconsisten en hij start überhaupt niet meer
Mortens
Derbi fan
Berichten: 96
Lid geworden op: za 10 dec 2022, 23:28
Vervoersmiddel: APRILIA SX50 2007

Re: Valt uit tijdens rijden

Ongelezen bericht door Mortens »

Na benzine te hebben bijrtankt start hij weer ik kan me alleen niet voorstellen dat dit het probleem was aangezien er net gewoon nog benzine in zat alleen weinig
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3697
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Valt uit tijdens rijden

Ongelezen bericht door 42 »

Misschien is het filter vies en komt er alleen nog aan de bovenkant benzine door ( erg wilde gok is da )
Justin7
Derbi fan
Berichten: 56
Lid geworden op: di 18 jul 2023, 23:10
Vervoersmiddel: Beta rr 50 motard sport

Re: Valt uit tijdens rijden

Ongelezen bericht door Justin7 »

Ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar bij mij was dat eerst ook dan moet je beetje gaan kloten met je afstelling dat heeft het voor mij gefixt of eventueel je benzine op reserve zetten.
Plaats reactie