50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat

Algemene vragen over Derbi.
Heavy Fuel
Tuner
Berichten: 463
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 10:36
Vervoersmiddel: Derbi

50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat

Ongelezen bericht door Heavy Fuel »

Beste mensen,
Ik moet misschien een nieuw cilindertje hebben.
Nu zag ik een airsal 50 staan.
Deze is sneller dan een originele derbi cilinder neem ik aan?
Maar heeft hij dan ook een stuk minder koppel en slijt hij ook sneller met zijn 1 zuigerveer?
Is het aan te raden om gewoon een originele cilinder te nemen of is zo'n 30 euro goedkopere airsal ook goed?
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: 50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

De 50cc Airsal kan opzich wel met de originele uitlaat.
De 50cc Airsal is sneller dan de ori cilinder.
De 50cc Airsal (1 veer) is hoogtoerige en slijt dus ook sneller.
Laatst gewijzigd door derbi-ftw op di 21 jan 2014, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Thomasbroeze
Tuner
Berichten: 352
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 11:58
Vervoersmiddel: Derbi drd racing Limited,
Locatie: Nijverdal

Re: 50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat

Ongelezen bericht door Thomasbroeze »

Derbi-ftw, dat staat er ook andersom dat ie airsal goedkoper is ;)
badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.
Plaats reactie