Derbi schade reparatie.

Algemene vragen over Derbi.
WouterrDitt
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 19 jun 2014, 12:15
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD racing #85 rood

Derbi schade reparatie.

Ongelezen bericht door WouterrDitt »

Hallo iederieen hier.
Mijn naam is Wouter, ben 16 en heb een Derbi drd racing 85th anniversary rood.
Ik heb al vaker wat rondgekeken op het forum enzo, maar zelf nog nooit wat gepost dus dan moest dat ook maar een keer.
Maandag reed ik met iemand achterop naar school toe, waar een auto voor me reed. Die auto reed naar rechts van de weg waar ook de ingang van de school is. Dan ga je er natuurlijk vanuit dat die daar de kinderen uitzet, dus ik zou er met alle gemak al omheen. plots draaide de auto zonder knipperlichten naar links en remmen was niet meer mogenlijk. Ikzelf ben er vanaf gekomen met 2 gekneusde knieen, schaafwonden, hand vol sneeen en een hersenschudding. degene achterop had ook schaafwonden, een gekneusde knie en een gebroken rib. Het was dus overduidelijk niet mijn schuld, maar dan komt het gedeelte waar mijn debi gerapareerd moet worden. Tankkapje, radkappen, voorspatbord, handkappen, oliepomp, zadel en nog een aantal dingen zijn niet meer zoals ze waren. zouden jullie kunnen inschatten wat de expert er van gaat zeggen? De derbi is uit 2009, dat heeft ook met de dagwaarde te maken enzo, maar ik zou niet weten hoe ik die moet berekenen(ja heb al gekeken).

Groetjess, Wouter :roll:
marnixkoster
Tuner
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 12:31
Vervoersmiddel: Derbi DRD, Gilera Citta Dizzy
Locatie: Stadskanaal

Re: Derbi schade reparatie.

Ongelezen bericht door marnixkoster »

Als je verstandig bent laat je hem bij een motorzaak of fietsenwinkel taxeren, iemand die de waarde van zo'n ding in moet schatten gelooft eerder een beroeps monteur dan een jongen van 16. Niet raar bedoeld tegen over jou hoor :emo:

En die rad kappen etc kan je beter opzoeken bij een derbidealer, kosten ze veel meer dan bij josdijkman op internet, krijg je misschien meer geld van de verzekering omdat ze daar duurder zijn en het de echte dealer is. echt waar, mijn oom heeft fietsenzaak en ik bestel alles via hem behalve kappen ;)
"Some say that he once tried to ride a horse, but couldn't find the clutch." - Jeremy Clarkson
WouterrDitt
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 19 jun 2014, 12:15
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD racing #85 rood

Re: Derbi schade reparatie.

Ongelezen bericht door WouterrDitt »

Dat was mijn vraag ook niet, de brommer staat bij van seggeren in kollumerzwaag, daar word alles nagekeken en ingeschat. :thumbup:
Plaats reactie