Meeting Utrecht! Afgezegt. lees pagina 9

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
NinoMatu
Beginnende tuner
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 21:40
Vervoersmiddel: Derbi senda
Locatie: Maarssen

Meeting Utrecht! Afgezegt. lees pagina 9

Ongelezen bericht door NinoMatu »

Hallo derbi rijders :dry:
Ben van plan om een meeting te houden in Utrecht, voornamelijk omdat ik weet dat er veel rijders in omstreek van utrecht wonen die geen zin hebben om 1 uur heen en terug te gaan voor een meeting. :sad: Daarom beginnen we 20 minuten van utrecht vandaan in industrie terein LAGE WEIDE. vanaf daar crossen we via breukelen verder het land in (we maken een rondje). We komen gewoon terug op het plek waar we begonnen zijn.

Begin punt : AC Restaurant Lageweide (utrecht)
Afbeelding

Hier volgt wat informatie.

Snelheid
De snelheid waar we mee rijden hangt er een beetje vanaf hoe hard die van iedereen gaat. ( ik denk niet dat iemand hier zijn brommer op 45 heeft lopen Dus ik denk dat we rond de 65 gaan rijden (OP PLEKKEN WAAR HET KAN!!) in bebouwde kom houden gewoon netjes snelheid aan en crossen we niet met 65 door de straten. (logisch toch of niet?) Heb namelijk geen zin in dat iemand straks een kindje aanrijd en het helemaal uit de hand loopt.

je brommer
Ook, voordat je naar deze meeting komt. zorg er even voor dat je brommer in goeie conditie is en je zeker weet dat je de rit volhoud. we hebben namelijk geen zin in dat je brommer halverwege de rit er mee stopt en het daar niet meer te maken is. (ik neem natuurlijk wel gewoon wat gereedschap mee waar we heel ver mee zouden moeten komen.

Datum

9 september, ik kijk een week van te voren het weer aan, als het goed is gaat het door. zo niet, word het een week verplaatst :dry:
Tanken en eten
Bij het AC restaurant waar we verzamelen is een tankstation (LET WEL OP!: dit is een tanqo dus houd in dat je hier alleen kan pinnen en er geen 98 is) Na 5 min rijden komen we langs Boomstede waar ook een tankstation is, een shell waar ze wel 98 hebben en je contant kan betalen. We komen op de rit langs een hoogvliet waar we de laatste benodigheden in slaan. vanaf daar gaan we rijden.

Organisatoren:
NinoMatu
Jens extreme sm

Rijders:

Aziz
Huug
3 vrienden van huug
Boeki
Mitchellvanrijn
Davidvanrijn
Ceesie8
Jens extreme sm
M3NNO
supertukker13
Arjan van den broek
julianspaans


BROMMER/SCOOTER: We zijn op de conclusie gekomen om toch scooters mee te laten rijden (hoe meer hoe gezelliger. :happy: ) Maar we willen wel het imago beetje hoog houden. Dus een paar regeltjes.

1: Geen snorscooters, Alleen met helm dus.
2: als ze minimale snelheid van 65 hebben (en beetje doortrekken, niet dat ze elke keer achtervallen)
3: ze niet standaart zip's zijn ofzo.. moet wel beetje custom zijn. 8-)

Dus als je vrienden hebt met getunde aerox of een ander scheurbeest nodig ze dan maar uit :clap:
Laatst gewijzigd door NinoMatu op vr 07 sep 2012, 22:51, 19 keer totaal gewijzigd.
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
ceesie8
Beginnende Derbi fan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 25 mar 2012, 23:12
Vervoersmiddel: Brommer

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door ceesie8 »

Hee,

Waar in Utrecht zou jij dan precies een meeting willen? Waar woon jij dan precies in Utrecht?
Ik ga over tijdje ook Derbi kopen, en ben eigenlijk ook op zoek naar meeting in omgeving Utrecht.

Groet
Gebruikersavatar
Job0172
Pro tuner
Berichten: 1280
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 22:07
Vervoersmiddel: Tomooosss
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Job0172 »

Kom naar plassemeeting dat is misschien iets meer als een halfuurtje rijden voor jou
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
ceesie8
Beginnende Derbi fan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 25 mar 2012, 23:12
Vervoersmiddel: Brommer

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door ceesie8 »

Nou plassen meeting is in boskoop, en dat is nog al stukje rijden. Want ik woon net boven Utrecht tegen de loosdrechtse plassen aan.
Gebruikersavatar
Job0172
Pro tuner
Berichten: 1280
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 22:07
Vervoersmiddel: Tomooosss
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Job0172 »

Ja ik weet dat het in boskoop is is voor jou 40km dat is egt niks ken genoeg die er het dubbele over meer voor rijden om er te komen
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
mitchellvanrijn
Beginnende tuner
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 13:21
Vervoersmiddel: .
Derbi Senda x-race SM 50cc 2010 (te koop)
Derbi Senda xtreme SM 2009
-80 MHR
-SCR Corse hm 50/70
-stage 6 pwk 28mm
-malossi e13 powerfilter
-malossi vl6 membraan
-malossi spruitstuk
Locatie: mijdrecht

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door mitchellvanrijn »

WTF toch niet ín utrecht de stad? Lever dan gelijk je brommer maar in bij het dichtst bijzijnde politie bureau. :silent: Rollerbanken van hier tot en met oosterbeek, amsterdam zelfde verhaal hoor, maar toch.
Gebruikersavatar
supertukker13
Derbi fan
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 19 jan 2011, 19:00
Vervoersmiddel: derbi drd evo 2010
Locatie: Utrecht; Zeist

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door supertukker13 »

Hij bedoelt lijkt me gewoon een meeting in de buurt van utrecht waar geen popo is... Maar als er een meeting komt ben ik erbij! Woon zelf in zeist
derbi drd evo 2010
Gebruikersavatar
Job0172
Pro tuner
Berichten: 1280
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 22:07
Vervoersmiddel: Tomooosss
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Job0172 »

Plassemeeting is in de buurt
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
NinoMatu
Beginnende tuner
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 21:40
Vervoersmiddel: Derbi senda
Locatie: Maarssen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door NinoMatu »

Ja jongens,

Ik ben namelijk de enige in Maarssen en omstreken met een cross brommer.. en zou best graag eens met groepje willen rijden en niet daarvoor helemaal naar boskoop hoeven te gaan als je me snapt.

Zet hier onder als je mee wil dan kijk ik wat ik allemaal kan regelen.
Ik denk dat we dan in Utrecht beginnen en dan doorrijden naar het zuiden?

Nino
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
RRobert
Tuner
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 23 feb 2011, 20:58
Vervoersmiddel: derbi gpr nude 2004 SOLD
KTM 690 SMC 2008 SOLD
Ducati Hypermotard 2010 SOLD
KTM 690 SMC-R 2012
Locatie: Leiden

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door RRobert »

als je boskoop al te ver vind.. rij je dan alleen rondje kerk ofzo? :shock:
BRULLEN MET DIE SPULLEN http://broapaholics.spreadshirt.nl/
NinoMatu
Beginnende tuner
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 21:40
Vervoersmiddel: Derbi senda
Locatie: Maarssen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door NinoMatu »

Ik ga denk ik wel naar de boskoop meeting maar vanaf maarssen daarheen is het al 1.5 uur rijden met de auto dus laat staan met brommer.. ik vind dat persoonlijk best ver maar heb het er wel voor over.. maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om in utrecht te rijden met groepje
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
D-Evo
Pro tuner
Berichten: 3272
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 12:07
Vervoersmiddel: Peugeot 107
Locatie: Meppel.

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door D-Evo »

Van Maarssen naar Boskoop is 48.3km.
Is dus wel te doen in minder dan 1/5 uur.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Job0172
Pro tuner
Berichten: 1280
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 22:07
Vervoersmiddel: Tomooosss
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Job0172 »

RRobert schreef:als je boskoop al te ver vind.. rij je dan alleen rondje kerk ofzo? :shock:
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
Gebruikersavatar
Huug
Pro tuner
Berichten: 1395
Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Driebergen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Huug »

Ik woon zelf in Drieberen (naast zeist --> 15 min vanuit utrecht) en ken hier van school ook nog wel 2 schakels om mee te rijden. Kunnen van de zomer best een keer rondje rijden en afsluiten bij de mc donalds in Soesterberg ?
Afbeelding
RRobert
Tuner
Berichten: 495
Lid geworden op: wo 23 feb 2011, 20:58
Vervoersmiddel: derbi gpr nude 2004 SOLD
KTM 690 SMC 2008 SOLD
Ducati Hypermotard 2010 SOLD
KTM 690 SMC-R 2012
Locatie: Leiden

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door RRobert »

Nou als ik m'n navgatie op brommer zet kom ik toch uit op 34 km binnendoor. maaroged niet iederreen rijd via de snelste weg :think:

tot in boskoop zou ik zeggen;)
BRULLEN MET DIE SPULLEN http://broapaholics.spreadshirt.nl/
NinoMatu
Beginnende tuner
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 21:40
Vervoersmiddel: Derbi senda
Locatie: Maarssen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door NinoMatu »

Vanaf mijn huis is het 1.5 uur. ik woon ook niet precies in utrecht he. 25 min vanaf utrecht richting zuiden.

Als iemand intresse zou hebben in een meeting zet je naam hier even onder met wat voor brommer je hebt. Ik regel de rest wel, datum komt binnekort. ik heb het even met een lokale groep rijders hier over gehad gister avond en hadden er ook wel zin in.

Niet alle hebben schakel.

Wat hebben jullie liever alleen schakel of ook runners?
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
Gebruikersavatar
Huug
Pro tuner
Berichten: 1395
Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Driebergen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Huug »

voornamelijk schakels is wel leuker. maar wat is het plan wat je hebt ? bedoel, maak je er echt een meeting van moet je op facebook een event aanmaken en dan komt er zat volk op af. Laatst in bunnik ook met een groep gedaan (met the saints) en dan komen er ook sprintertjes in busjes en zo op af. ook leuk maar daar ga je geen rondje mee rijden :happy:

Ik kan komen met me drd en heb nog wel 2 mensen met een rs die mee willen (misschien 3). Reken maar op 3 inclusief mij :happy: als het niet al te ver van hier is.
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door Boeki »

Ik woon 15 minuten van Driebergen vandaan, dus voor mij is het ook prima te doen.
Open the Throttle and Smile
NinoMatu
Beginnende tuner
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 21:40
Vervoersmiddel: Derbi senda
Locatie: Maarssen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door NinoMatu »

Klinkt goed jongens ik maak even een lijst van wie er komen.
Zet even neer wat voor schakel je hebt.

We zitten nu op 5 mensen :
Ik : Derbi senda drd
Aziz: (niet op forum, vriend van mij) derbi senda drd
Huug : derbi senda drd
3 vrienden van huug : aprilla rs
Boeki : ....

Zat te denken om in Lage weide te beginnen bij het AC Restaurant. (10 minuten van utrecht centraal, mooi gelegen industrie gebied.) staat een hele mooie pakeerplaats en een hele lange weg van minstens 750m (ivm racen mssch)?
Afbeelding

We hebben een paar keuzes: A. We rijden naar het zuiden toe. (richting Breda ofzo?) B. We rijden meer naar het noorden (soest en hoger)

Ik weet niet wat jullie meer aantrekt? ik wil zoveel mogelijk het pad van boskoop vermeiden dat we een andere kant oprijden ( ook wel eens leuk toch?)

*Zit nog wel te twijfelen of we ook met normale scooters moeten rijden opzich is het wel leuk omdat er dan veel meer mee gaan.
ik kan ook nog vragen of de saints mee rijden? Ik heb geen problemen met racen maar het is een tour dus het liefst geen speciale race scooters/brommers. als ze na afloop willen racen of er evoor vind ik het top, MAAR NIET TIJDENS DE RIT.(we houden ons dan gewoon zoveel mogelijk aan de regels.

De snelheid waar we mee rijden hangt er een beetje vanaf hoe hard die van iedereen gaat. ( ik denk niet dat iemand hier zijn brommer op 45 heeft lopen :roll: Dus ik denk dat we rond de 65 gaan rijden (OP PLEKKEN WAAR HET KAN!!) in bebouwde kom houden gewoon netjes snelheid aan en crossen we niet met 65 door de straten. (logisch toch of niet? :happy: ) Heb namelijk geen zin in dat iemand straks een kindje aanrijd en het helemaal uit de hand loopt.

Ook, voordat je naar deze meeting komt. zorg er even voor dat je brommer in goeie conditie is en je zeker weet dat je de rit volhoud. we hebben namelijk geen zin in dat je brommer halverwege de rit er mee stopt en het daar niet meer te maken is. (ik neem natuurlijk wel gewoon wat gereedschap mee waar we heel ver mee zouden moeten komen.

Er zijn genoeg tankmogelijkheden (Naast het AC restaurant staat een tankstation en we rijden via Maarssen nog langs een macdonalds en een hoogvliet (2 min rijden vanaf AC) dus dat zou helemaal goed moeten komen.

Nou, ik denk dat wel even genoeg informatie voor nu is :) als je nog vragen hebt vraag ze gerust.

Nino :D
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
NinoMatu
Beginnende tuner
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 21:40
Vervoersmiddel: Derbi senda
Locatie: Maarssen

Re: Derbi Utrecht

Ongelezen bericht door NinoMatu »

ceesie8 schreef:Nou plassen meeting is in boskoop, en dat is nog al stukje rijden. Want ik woon net boven Utrecht tegen de loosdrechtse plassen aan.
Lees even de updates, ik zat namelijk ook te denken om via maarssen naar breukelen en dan langs loosdrechtse plassen te gaan ( super mooie rijden daar en super asfalt)
"Ride to live, live to ride."

Afbeelding
Ik maak gratis onderschriften!
Plaats reactie