Ik ben ezra grobbe sommige kennen me mischien wel van mijn vorige projecten ik had ongeveer een maandje terug een derbi senda gekocht die helemaal uit elkaar lag daar wou ik in eerste instantie dit project op beginnen maar toen werd mij een drd aangeboden voor eigenlijk de schrootprijs dus dan ga ik liever verder op een drd dan een senda

Ik bereid dit project al een hele tijd voor dus heb al een deel van de spullen hier liggen of ze zijn onderweg

Ik had in eerste instantie een airsal 70 voor dit project maar omdat de senda een ot was en deze drd een nt gaat dit jammergenoeg niet passen

voor de rest heb ik hier een 21mm dellorto en een hpi en een 32mm keihin maar ik weet niet of ik die ga gebruiken ligt aan de cilinder enz die erop komen zelf heb ik hier nog een turbokit gp uitlaat liggen van mijn gpr aangezien ik weer standaart rijd dus mischien kijken of dat een beetje loopt genoeg gelult foto´s

Een renthal fatbar

Het drd blokje toen ik hem kocht liep hij niet wel lopend gekregen maar hij lekte koelvloeistof bij de cilinder maar het plan was om er toch een andere cilinder op te doen

En dan de brommer zelf hij is helemaal compleet ook alle kappen alleen is de rechter radkap kapot

De Velgen staan tekoop zitten goeie banden op en lagers zijn ook helemaal mooi

dat was het wel voor de rest staat mijn senda project tekoop http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14751" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf zoek ik nog een leuke uitlaat en cilinder merk maakt niet uit als het maar goed loopt

en als iemand nog een 21mm inlaatset heeft heb ik daar ook wel intresse bij